Solist sökes?
Det nalkas bröllop om 10 dagar och vi har inte planerat att använda någon solist i kyrkan. Nu så här i efterhand tycker jag det kanske är lite trist. "Måste" man ha det och kan ni rekommendera någon i Göteborgstrakten?
Det nalkas bröllop om 10 dagar och vi har inte planerat att använda någon solist i kyrkan. Nu så här i efterhand tycker jag det kanske är lite trist. "Måste" man ha det och kan ni rekommendera någon i Göteborgstrakten?
tycker det är fantastiskt fint med solosång! var det jag själv blev mest rörd av på mitt eget bröllop.
Lina Holm sjöng på vår vigsel, hon kan massor av låtar som passar till vigsel och är utbildad sångerska och sångpedagog, bor i Göteborg.
kolla www.myspace.com/linaholm om du vill!
Det finns en jätteduktig solist i Göteborg som heter Andrea Stjernedal! Risken finns förstås att hon är upptagen då. Det går att kontakta henne på festfolk.nu så om hon inte är tillgänglig hittar du säkert någon annan där.
Om du är lite tveksam till solist kanske du hellre skulle vilja ha en annan typ av sångare/sångerska? Typ lite soul/blues? Eller en rockigare röst? Vi har anlitat Björn Nilsson på en fest, och han är jätteduktig! Göteborg har hur mycket som helst att bjuda på...
vi hade ingen och det var fint o allt flöt endå! vissa äldre gillar nog solist dock.
jag har nummret till en tjej om du behöver
Intressant, tack för svaren. Fler önskas gärna
vi hade denna tjej:
profile.myspace.com/index.cfm&friendID=334913094