• Förgät mig ej

Storlek 35!

Hej,
    vart köper vi med små fötter fina skor? Gärna i Stockholmsområdet :)

• Svar på tråden Storlek 35!
  • Suss o Jonas

Oh vet precis vilket dilemma du har.
    Var runt i Halmstad, Helsingborg och Malmö utan att hitta något.
    Hitta jag några 35or så var det i brudbutikerna....ring runt och kolla...

Lycka till

• saralissa

Har samma problem :(
    Vart köper ni småfotade skor i övrigt?

• mandycandy

har exakt samma problem! aldrig att man kan gå in i en vanlig butik och bara köpa skor utan det är ett himla letande. Brudskor vet jag tyvärr inte men allmänna tips är:

-Angela C (humlegårsgatan)
    -C "någongting" (affär som ligger i sturegallerian om man går in vid Tures och sen följer den högra korridoren, fantastiskta men ack så dyra skor..)
    -I Gallerian på vänster sida efter rulltrappan ligger en affär bredvid Vagabond. De har en hylla med 35 skor, kanske inte så många men det är iallafall skönt att veta att man slipper gå in och fråga hela tiden.

-NK skor har en del 35:or, jag brukar helt enkelt fråga direkt i kassan vad de tar in i 35..oftast är det bara ett par skor att välja mellan men bättre än inget.

blir så himla irriterad över att de inte görs/tar in mer 35:or. Vet många med detta problem...

Vill man köpa mer budget brukar jag leta på barnavdelning som kan ha lite mer ballerina aktiga skor.

• ElinDaniel

Jag är en storfotad brud, och det är inte ett dugg bättre. Att få tag i ett par snygga och sköna 42:or är lika svårt... Skulle jag tro...

Jag vet att mamma har besökt en bra skobutik i Stockholm. Då jag inte själv brukar vara där, så minns jag inte vad den heter... MEn ligger precis vid Palmes minnessten, där på gatan... Ursäkta mitt okunnande. Men jag har själv besökt butiken, om än för många år sen. Där säljer de i alla fall både myscket små samt stora skor. Lycka till!

• saralissa

kingsizeskor har även brudliknande skor såg jag nu på deras hemsida.

• ElinDaniel

Det är mkt möjligt att det va så det hette :)

• iva olsson

ElinDaniel & Förgät mig ej

hos divinityred.se har dom storlekar från 34 tom 45 och är inte så dyra heller enligt mig. Ett litet tips iaf själv har jag storlek 39 men har flera kompisar med samma problem. Flera kompis har storlek 34 och vissa skomärken tas inte ens in i den storleken vilket jag tycker är mycket konstigt?

Svar på tråden Storlek 35!