• DiorChanel

Skåne brudar?

Hej!
    Jag undrar om det finns fler som ska gifta sig i skåne 2010? Jag och sambon ska gifta oss 10 juli 2010. Kul o kunna snacka med fler brudpar.

Kramar Mia

• Svar på tråden Skåne brudar?
  • JonnaHbg

Vi gifter oss i Skåne, Helsingborg nämre bestämt. 11 september. Hur långt har du kommit i planeringen?

• Sarisen82

Vi ska troligen gifta oss den 3:e juli, ska bara kolla med prästen först :) I mellanskåne blir det för vår del..
    Var ska du TS gifta dig någonstans?

Vi har egentligen inte kommit så jättelångt i planeringen.. Eller ja, mina föräldrar ska hålla i festen så de har bordstyper, dansbana osv i huvudet. Jag kollar väl runt på klänningar, ringar och inbjudningskort för fullt men tänkte avvakta med det mesta till lite senare i höst.

• fansanb

Vi ska gifta oss den 17/7 nästa år på Österlen! Varit förlovad en vecka ungefär o inte kunnat gjort annat än tänkt på bröllop!:) Känns ju som att man måste boka ställe ganska fort?
    När tänkte ni kolla klänning?
    Kul att höra hur ni tänker kring allt!
    Kram

• Silla69

Vi skulle gifta oss i år, men fick skjuta upp det, troligtvis till nästa år. men jag planerar för fullt.
    Jag bor i Bara ska hålla bröllopet någonstans runt om. Slott eller bygdegård..

// silla

• Pomparet

Vi gifter oss på bjärehalvön 30 Januari!

• kullaberg

Hej, här är en Skånebrud till.
    Gifter oss i Brunnby Kyrka den 10 juli 2010. Festen kommer vi ha i Mölle.
    Bor dock för tillfället strax utanför Malmö och jobbar i Malmö. Vilket innebär att man har nära till alla butiker som man behöver inför planerandet!

• emilou77

Vi gifter oss förhoppningsvis i januari 2010. Borgerlig vigsel och sen fest på Folkets Hus i HBG.

/E

• Karma81

Hej! Vi gifter oss troligtvis i Vannaröds Kyrkan någon gång i augusti. Vi håller på för fullt med att boka kyrka/slott. Så än så länge är det bara jag och sambon som vet det ;O)

Jag skulle vilja skicka ut inbjudningskort i små vita presentaskar men jag kan inte hitta några sådana, någon som har ett tips så vore jag tacksam!

" Norrut i Skåne"

Svar på tråden Skåne brudar?