• Mrs4ever

Är det någon av er!!!!!

Glada i hågen åkte vi idag till IKEA i Linköping,
    för att inhandla Knoppalakanen till lite pyssel inför bröllopet, det fanns inte ett enda lakan kvar!!!!!

Så nu undrar jag i all vänlighet är det någon av er som känner sig skyldig =)

Skulle dessutom köpa två pallar som skulle målas om,
    dessa var också slut, men det känns inte lika bröllopsrelaterat =)

• Svar på tråden Är det någon av er!!!!!
  • konstigabaralillajag

Lakanen kan jag vara medskyldig till med ngr pallar har jag inte handlat :)

• Mrs4ever

Hihihihi!
    Vad roligt, jag anade nämligen det när ALLA var slut.
    Ingen fara ska åka en sväng till Sthlm,
    men ska nog ringa först och kolla lagret =)

• Waldekranz

De var helt slut i jönköping oxå. Bor dock här så kan åka in en annan dag. surt om man bor i en annan stad.

• sunzhine

jag kan oxå va medskyldig, va där i lördags o köpte ett gäng. ett tips e o kolla på deras hemsida så de har hemma....

• MTTM

Jag var i Örebro - där var de också slut! Men sen åkte vi till Karlstad istället och där fanns både lakan och de värmeljusglas vi skulle ha... så nu är allt frid och fröjd igen!

• kikki kikki

ler elakt...här i gbg finns det massor

• Karmacharma

De är HELT slut i hela Stockholm, restade 1 månad frammåt, jag skulle ha till vårat bröllop nästa helg, finns dock ett rejält lass i Kalmar om det kan vara till någon hjälp?

• Fotbollsfru

Bor ni i Trosa eller har turen att åka in i denna fantastiska by kan ni få mina lakan. Så länge det är efter den 22/8. Jag har runt 90 st

• Tingli

får jag fråga bara...vad ska ni ha dom lakanen till?

• Snoddasen

knyta till stolsöverdrag :D

Tingli skrev 2009-08-09 19:53:08 följande:
    får jag fråga bara...vad ska ni ha dom lakanen till?
  • Cookie27

Jag köpte ett gäng i fredags på Ikea Barkarby. Då fanns det massor där i alla fall. I alla fall över 100 st som låg framme. Lycka till ni som behöver!

Vi ska ha dem som dukar men över dem ska det ligga annat tyg också så det inte blir för tunt.

• Tingli

aha...där ser man. man lär sig nått nytt varje dag

Snoddasen skrev 2009-08-09 19:58:28 följande:
    knyta till stolsöverdrag :D
  • Bluebride
    Tingli skrev 2009-08-09 20:12:15 följande:
    aha...där ser man. man lär sig nått nytt varje dag
    antingen har de till stolsöverdrag eller dukar. Själv kommer jag ha bara dukar, stolsöverdrag skippar vi
Svar på tråden Är det någon av er!!!!!