• LyckligTjej

Vi som gifter oss 3/7 2010

Tänk att vi har mindre än ett år kvar tills våran underbara dag Vi kan väl samlas här alla vi som gifter oss den 3/7 2010, dela våra tankar, tips osv.
    Vi håller vårat bröllop hemligt än så länge så det är sååå trist att inte ha någon att prata bröllop med

• Svar på tråden Vi som gifter oss 3/7 2010
  • Sarisen82

Vi ska troligen gifta oss det datumet, har inte kollat med prästen ännu dock men det är ute på landet så det borde inte vara några problem..

Jobbigt att hålla det hemligt!! Förstår att det bubblar i dig av pratsjuka :)

• wiicky

Åh, skulle egentligen gjort det, men både kyrkan och restaurangen var upptagen.
    Får hoppa med i en anna tråd. Lycka till!

• avtryck

Nu har vi preliminärbokat lokal till 3/7 2010!
    LyckligTjej: pratar gärna bröllop med dig

• jessie81

Hej hej gifter mig med den 3/7-2010.
    Min klänning är hämtad ringarna klara o lokal bokad .resten kommer snart .

• avtryck

jessie81: vad kul att du också hakar på här!
    Vad ska du ha för klänning? Själv har jag bara spanat runt på nätet än...

• LyckligTjej

Jag har min klänning klar, va och provade i torsdags och hittade min drömklänning så nu blev det så att jag hyr den. Va först inne på att beställa från Kina men jag kunde inte motstå denna Känns väldigt bra att ha det klart.

• avtryck

LyckligTjej: vad blev det för klänning för dig?

• jessie81

Hej det är en vit med vita pärlor i ,men ska sys in vinröda pärlor i det vita.med ett litet släp helt nöjd .Den heter Aspera modelen.

• AndréaK

Hej! Vi har bokat kyrka och festlokal till den 3 juli 2010! Har dock inte börjat planera allt för mkt ännu, bara kollat runt efter catering, dekorationer och övrigt.

• LyckligTjej

avtryck skrev 2009-08-30 09:53:52 följande:
    LyckligTjej: vad blev det för klänning för dig?

En vit axelbandslös klänning med pärlor o broderier och låångt släp, va lite fundersam på hur jag ska handskas med släpet under hela kvällen men hon skulle göra som en krok bakpå klänningen så jag kan fästa upp släpet... det är en underbar klänning
    Påminner om den klänningen som jag vistat på min blogg;
    http://julibrudens.blogg.se

Svar på tråden Vi som gifter oss 3/7 2010