• malinb76

    BT-träff Kalmar?

    Hallå alla Kalmar brudar!
    Såg att det var en tråd tidigare om träffar, men verkar som om det inte kommit igång. Är vi så några? Själv gifter jag mig inte förrän nästa år, men skulle vara kul att ha någon att planera med.
    Vad säger ni Kalmarbrudar? En träff?

  • Svar på tråden BT-träff Kalmar?
  • Frugan

    Hej! Har hört talas om det här förr men inget har blivit av. Men jag hänger gärna på fast det börjar bli lite stressigt nu. vi gifter oss 16/8. Kanske dom som redan har gift sig i år vill hänga på oxå???
    Tror att man kan få mycket tips och ideer då!
    Kram

  • malinb76

    Det tror jag med! Grattis till det stundade bröllopet!
    Hoppas att det är fler Kalmarbor som ser detta! Men det har alltid varit problem att få ihop gäng.. Konstigt!

  • Miss lucky

    Jag hänger gärna på.. ska inte riktigt gifta mig ännu.. men jag är sambo och bor juh i Kalmar.
    Hoppas att vi hörs.

  • Vackra Maj

    He, he...nå jag har inget i den här tråden att göra egentligen för jag är gift och bor inte ens i Kalmar....Men jag bode där ett litet tag, uppe i Norrliden. Var på semester i Småland förra veckan och passade på att ta en sväng förbi. Jobbig vattensitution ni verkar ha!
    Lycka till med alla bröllop!

  • Fru T

    Jag hänger ev med! Är i och för sig redan gift. Gifte mig i maj förra året, men kanske har jag en del att tillföra, tips och så? Det beror lite på när det blir för jag jobbar 12 mil hemifrån och har därmed svårt att komma ifrån... Men, om ni/någon bestämmer dag så kommer jag om jag kan.
    Kram på er från en som är avundsjuk på att ni har allt ert roliga kvar!

  • Miss lucky

    Hur gamla är ni som svarat förut ?
    Själv är jag 22 och min sambo är 26.
    Kommer från Kalmar från början, men har nu bott i sthlm några år men har kommit hem till kalmar nu igen för att STANNA !!

  • Fru sept -03

    En till som gärna vill. Gifter mig i Kalmar den 20/9. Finns det något datum och plats bestämt?

Svar på tråden BT-träff Kalmar?