• MoaLi

Jag är kort och han är lång ... skor!

Jag är 158 cm och killen är nära 2 meter! Står jag på tå når jag med näsan till halsgropen på honom.

Jag vill hitta fina men väldigt höga skor. De kommer ju ändå inte synas, så mycket.

Vad har ni med långa män haft? (Fåfängan är min vän och fiende ;) )

• Svar på tråden Jag är kort och han är lång ... skor!
  • MoaLi

Storlek 38,5 ... hmm. Jag har storlek 35-36. Men lite fina tycker jag nog att de var. Får leta vidare.

• shakynose

Nja... Dessa verkar vara såna skor som man står och lutar sig lite nonchalant mot en bardisk i....

MoaLi skrev 2009-08-08 00:29:15 följande:
    Sidor med sexiga underkläder verkar ha mycker "sexiga plattåskor" :) Weiii.. kan man gå i dessa? www.ingelita.se/product.asp
    Tänk på att klacken bör vara lite större om du ska orka hålla balansen hela dagen. Ju tunnare klack desto jobbigare.
  • Sarbacane

Hej,

jag har haft skor liknande de på denna länk
    www.pleaserusa.com/ProductDetail.asp&dpt=40_HIGH_P&ctg=&STYLE_CD=TOWER-809&PROD_CD=TOW809%2FB%2FM

vid ett par tillfällen. Klacken är lite bredare och de funkar att gå i några timmar. Det är en rätt häftig känsla att gå i dem men jag kan väl säga så mycket att jag inte var så pigg på att skippa taxi hem när jag haft dem trots att väl inte ens var 2 km hem... Att ha dem mer en tolv timmar på ett bröllop där man ju står mycket fordrar nog sin kvinna (och en hel del träning). Köp två par och använd det ena som träningspar hemma och på andra fester och liknande, så kan du kanske fixa det! Lycka till!

• Sarbacane

Såg att länken inte fungerade att klistra in. Gå till
    www.pleaserusa.com. Klicka på "Pleaser" märket, och därefter på "High platform". Längst ner på tredje sidan finns "Tower 809" som jag avsåg. Finns även i vitt.

• FelizLane

Tycker faktiskt att det verkar hemskt... Tycker du kan ha en fin vanlig hög sko. Men det är min åsikt. Finns ju mycket fina skor nu förtiden med 9-12 cm klack :)

• Persianbride2009

Hej!

Bianco har tagit in en sko som är jättesöt med hög klack (10-11 cm tror jag). Lägg i ett mjukt inlägg så blir dom helt ok. Och dessutom finns dom i storkel 35 (har själv 35or!!!!

Det går inte att länka till sidan men gå in på bianco.se och välj colletions, woman och klicka dig fram till sida 3. Längst ner finns den i rosa. Annars är artikelnummret: 35-41598-42

Lycka till =)

• eli party

Har tvärtom problemet :P! Så själv behöver jag låg klack men på www.divinityred.se kunde jag välja klack från 1 cm tom 12 cm och platå från 1 cm eller 2 cm. Kanske något att kika på?

• sara P

jag har också beställt en massa från divinityred. Skitbra service och fick precis det jag beställde! Allt satt perfekt och fick mitt paket inom 3 veckor!

• iva olsson

Gör som jag beställ via divityred! Lite fåfänga skadar inte :P!!

Svar på tråden Jag är kort och han är lång ... skor!