• Snuttis2

min hippa

jag har fått min hippa..jiiippiii...

de kom i lördags morse ..jag vaknade vid fem då jag vanligtvis går upp för att jobba men blev neddragen i sängen av min prins som ville mysa och prata känslor..visste ju direkt att det var något som var på gång..men jag log snällt och stannade kvar några timmar till..fick klä ut mig till en äkta 80 tals pingla..för att med ögonbindel föras till centrum..där möte vi upp alla vänner..vi blev 17 stycken vilket kändes underbart..kompisar hade kommit från både hamlstad, malmö och stockholm till lilla linköping där vigseln går av stapel...

sen fick jag uppdrag på stan --vilket involverade främmande män..allt från att krama skyltdockor, till att dansvals...lunch och fika och sen så fick jag berätta för alla om ""vår kärlekshistoria""...som säkert kommer skiljas sig markant från hans :)

på em fick jag mig mitt livs träningspass när vi skulle köra strip arobics..det var super kul .jag var lite lätt oroade innan men det var fantastiskt..jag måste göra det igen..dock kan jag fortfarande knappt gå...träningsvärk i hela kroppen..(tyvärr har de spektaklet på film)lite nervös inför middagen- jag får se till att det inte finns projektor!!!!

sen bastu och relax avdelning med mask och peeling :)och smaskiga snusk frågor...innan en utekväll på stan,med mat, vin, och dans...helt enkelt fantastiskt...min systrar bäddade ner mig gott på kvällen.....

var bara tvungen att få berätta.-...hoppas alla har lika snälla vänner som jag !!!!

• Svar på tråden min hippa
  • Bambi76

Låter som du hade en super mysig hippa
    Blev själv hippade förra lördagen och den var super

• mica82

men gud va roligt!!! Underbar hippa ju!
    jag blev tillfrågad idag om jag vill vara tärna åt en utav mina bästa vänner. blev jätterörd! det är typ 1 år kvar men jag vet att tiden går fort så jag vill leta tips redan nu. stripaerobic lät ju skitkul! Fick ni alla vara med på detta eller var det bara du? Undra om det finns i Göteborg eller runt båstad... har inte bestämt vad hippan ska vara än. hon bor i båstad men har hennes flesta vänner i gbg.

• Snuttis2

hej
    som tur var så körde vi alla passet tillsammans..annars hade jag nog känt mig mer obekväm :) det här var i lilla linköping så det finns säkert massa ställen i göteborgs trakten som har passen ...det var som sagt skitkul..ska ta ett till pass innan bröllop för att få ut lite nervositet...

• mica82

hehe..låter som en bra idé! ska googla lite nu...

Svar på tråden min hippa