min hippa
jag har fått min hippa..jiiippiii...
de kom i lördags morse ..jag vaknade vid fem då jag vanligtvis går upp för att jobba men blev neddragen i sängen av min prins som ville mysa och prata känslor..visste ju direkt att det var något som var på gång..men jag log snällt och stannade kvar några timmar till..fick klä ut mig till en äkta 80 tals pingla..för att med ögonbindel föras till centrum..där möte vi upp alla vänner..vi blev 17 stycken vilket kändes underbart..kompisar hade kommit från både hamlstad, malmö och stockholm till lilla linköping där vigseln går av stapel...
sen fick jag uppdrag på stan --vilket involverade främmande män..allt från att krama skyltdockor, till att dansvals...lunch och fika och sen så fick jag berätta för alla om ""vår kärlekshistoria""...som säkert kommer skiljas sig markant från hans :)
på em fick jag mig mitt livs träningspass när vi skulle köra strip arobics..det var super kul .jag var lite lätt oroade innan men det var fantastiskt..jag måste göra det igen..dock kan jag fortfarande knappt gå...träningsvärk i hela kroppen..(tyvärr har de spektaklet på film)lite nervös inför middagen- jag får se till att det inte finns projektor!!!!
sen bastu och relax avdelning med mask och peeling :)och smaskiga snusk frågor...innan en utekväll på stan,med mat, vin, och dans...helt enkelt fantastiskt...min systrar bäddade ner mig gott på kvällen.....
var bara tvungen att få berätta.-...hoppas alla har lika snälla vänner som jag !!!!