• Vuze

Morgongåva till bruden

Skulle vilja få lite hjälp ifrån alla nygifta och blivande fruar där ute. Vad ska man ge sin blivande kära hustru i morgongåva?

Vi har sagt att vi inte ska ge något utan spara till bröllopsresan men jag vill ändå ge något litet på morgonen för omkring 500 - 1000:-

Hoppas att ni kan hjälpa mig med detta problem!

• Svar på tråden Morgongåva till bruden
  • piggelinbride

Smycken är alltid en uppskattad gåva!

• Ex animo

Kanske en shoppingdag.....så hon kan få köpa lite nytt att ha på sig på er bröllopsresa!!!!! Det är iallafall nåt jag skulle vilja =)

• Ex animo

Menar alltså att du skriver ett lite brev/presentkort å slår in det vackert till din blivande...

• Nina och Rickard

Jag själv skulle uppskatta nåt personligt..kanske nåt du själv skrivit, ett kärleksbrev inramat eller nåt? :) Var på ett bröllop i helgen där tjejen gav sin man en dagbok i present, där hade hon samlat tankar om sitt och deras liv sen förra hösten. Det lät riktigt fint!

• Vuze

Något personligt låter som en bra idé, dock är det lite försent att börja skriva dagbok.
    Smycken tycker jag är lite tråkigt och enkelt och känns som den enkla utvägen.

Men vad mer än önskar sig alla blivande fruar?

• chiki

Ja jag själv önskar mig ett par speciella vackra champange eller vinglas som bara är till för mig och blivande. Gärna någon söt lapp med beskrivning av när vi kan använda dom.

• KatjaB

man hkan hyra en vinrad ett år och får då en låda vin med på köpet, det ska min m2b få.. tror att han kommer gilla det.

• NEK

Jag fick en bismarck fotkedja, mycket vacker, användbar och otroligt uppskattad. jag bär den 24/7.

• Anna Karenina

Smycken tycker jag med. Mina favoriter finns på www.lyckogram.se. Eftersom de har med sig ett personligt budskap, så blir det inte bara ett smycke, utan något mycket mer.

Svar på tråden Morgongåva till bruden