Vänta med sex
Antagligen men nu handlar inte denna tråd om andra kulturer utan om människor som individer.
Antagligen men nu handlar inte denna tråd om andra kulturer utan om människor som individer.
Hehe ja det borde vi nog! Håller med det finns så mycket fördomar kring den kristna tron, väldigt tråkigt.
Klumpa ihop? Vad snackar du om? Det e ju du som drar in tjejer! Jag snackar med Stefan09 och riktar mig mot honom endast!
Du gillar bara provocera och letar upp minsta lilla grej att haka upp dig på!
Ja för det är det! Och det tror jag på till 110% att det är svårare för killar! Jag säger inte att tjejer har mindre lust absolut inte! Men jag tror ändå vi har lättare att hålla på oss.
Tycka vad du vill feministbrud! Jag anser dig som väldigt provocerande! Detta är inte första gång vi inte delar uppfattning om saker och ting! Jag anklagade inte sig för nåt! Sa bara att JAG riktar mig mot Stefan09 som individ och inte snackar om traditioner eller kultur eller vad det nu va du drog upp innan.
Hahaha verkligen ingen catfight Hammerman=P Här diskuteras på en vuxen nivå, hahahaha!
Jag kan inte hjälpa ifall ni missförstått mina inlägg om ni har tagit det jag skrivit på det viset
Och jag är inte arg heller.
Ärlighet? Att jag tycker hon har provocerande kommentarer är la upp till mig att tycka? Är det förbjudet att tycka vad man vill nu?
Vill ni ta det som värsta stora anklagelsen så gör det! End of discussion! Jag tänker inte sitta här och skriva fram och tillbaka om såna här löjliga grejjer!
Hahahaha
Jag har inget emot att få mina uttalanden emotsatta! Men det är inte första gången feministbrud uttalar sig på detta vis mot mig. Därav mina kommentarer till henne.
Och klarar ni inte av att bli kallade provocerande eller liknande så kan ni lika gärna låta bli att lägg ner energi på att läsa något som gör er upprörda
O my God! Jag har inte sagt att du är så hemsk att jag inte klarar av att du kommenterar.
Vi har inte haft delad uppfattning om en annan diskussion där du är väldigt på precis som du va innan. Du kanske inte uppfattar dig själv som vissa av oss gjort. Det är allt! Jag säger inte att du är en hemsk person.
För att du skrev det på ett vis som jag uppfattade provocerande. Om du nu inte menade det på ett sådant vis så respekterar jag det.
Å andra sidan är det väldigt svårt att tolka folks känslor genom en dataskärm. Så du kan inte heller klandra mig för att jag tyckte som jag tyckte. Men jag håller med! Nu glömmer vi detta=D
Shakynose, att argumentera emot är inte alltid en lösning att sätta stopp för nåt! Jag gillar inte att dra ut på saker och ting. Och varför smöra? Hellre säger jag rakt ut vad jag tycker och det sa jag till henne med!
Jag skrev innan att jag sätter punkt för den här diskussionen men som du märker så diskuterar jag ff! Du verkar ha tagit det här hårdare än femnisitbrud. Chilla lite va
Hahahaha, ellerhur! Tjejerna här verkar helt spända idag Ni kanske behöver "lätta på trycket" lite
Håller med!
Jag tycker allt är upp till en själv. Vill man så går man och sätter på 100 tjejer/killar innan man stadgar sig.
Och känner man att själva oskulden har en mer stor innebörd för en själv och inte vill vara intim med ett flertal personer så låter man bli. Så enkelt är det.
Och till folks besvikelse här så tycker jag att den som väntar gör något väldigt fint =) Något som han/hon endast kommer dela med en person. Inget fel med det=)
Läs inte det som inte faller dig i smaken då
Ska jag va helt ärlig så fattade jag inte ens vad jag svarade på! Vad menar du egentligen??
Nej precis, det va inte till shakynose utan till stefan09 som mitt inlägg gick till.