• Stefan09

Vänta med sex

Nu tycker jag det räcker med upprepningar det leder ju ingenstans ändå så chilla lite va. Jag håller med om att ni missförstår mycket här det är svårt att inte se. Ska vi försöka skriva lite ödmjuka inlägg istället för att blanda in genus forskning?

Ingen har anklagat någon för något så tagga ner nu!

Killar har helt enkelt svårare för att hålla på sig det är ett faktum även om alla har samma lust. Det är intressant att se skillnaderna mellan könen helt enkelt även om inte alla här håller med.

Att skriva att någon har fel är helt korrekt väldigt provocerande.

• Stefan09

Alexxi jag tycker inte du ska besvara inlägg utan sanning och innehåll helt enkelt, det är det ända sättet som går fram ibland.

• Stefan09

Det beror ju helt på hur du ifrågasätter eller hur...

• Stefan09

Nej det är du som ska hålla dig till ämnet istället för att små tjabba! Det är ingen som mår bra av det varken här eller någon annanstans! Försök att anpassa dig till debatten feministbrud!

• Stefan09

Eftersom du har varit så otrevlig tänker jag lägga ner alla inlägg som svarar dig feministbrud.

• Stefan09

Att tala är silver men att tiga är guld, behöver man säga mer, nej! Ett inlägg som inte är skrivet med respekt ska inte heller besvaras med respekt eller kanske ofta inte alls. Finns det personer som gillar att bråka så uppmuntrar man dem inte genom att vara likadan själv.

• Stefan09

Chilla var ordet för idag, många sura människor här tycker jag. Tänk på sex så blir ni gladare haha

• Stefan09

Eller så ja vi kan ju kanske återgå till det faktiska ämnet istället för att tjabba? Men vad vet jag!

• Stefan09

Berätta vad ni tycker om ämnet istället för att hänga upp er på detaljerna!

• Stefan09

Precis man måste inte svara på allt bara för att verka smart, det blir oftast tvärtom när man ändå inte har vettiga argument. Satsa istället på kvalitet.

Ska vi kanske avgöra om detta handlar om en debatt eller en diskussion? I en debatt säger man inte emot varandra utan klargör bara sina egna argument medan man i en diskussion försöker vinna till sin egen fördel.

Svar på tråden Vänta med sex