Vänta med sex
Fast att förlora oskulden är ett begrepp som menar att man hade sex för första gången inget snack om saken där. Penetrera gör ju alla tjejer som onanerar men har de sex då? Då finns det nog inga oskulder alls isf.
Fast att förlora oskulden är ett begrepp som menar att man hade sex för första gången inget snack om saken där. Penetrera gör ju alla tjejer som onanerar men har de sex då? Då finns det nog inga oskulder alls isf.
Fast oavsett vad som sägs så tror jag nog att tjejer onanerar minst lika mycket som killar, varför skulle det vara någon skillnad?
Jag kan förstå att petting är sex men kyssar? Den var ny för mig! Hur definerar man sex då, kramar?
Jo helt klart Aleta. Kristna är också syndare?! Men det svarade inte på frågan.
Ingen seriös kristen säger att kyssar är no-no, vilka kristna umgås du med då? Jag hoppas att du skämtar för annars är du ute på hal is.
Är kyssar sex så är kramar mer sex!
Fast är det verkligen ett problem att definera vad sex är? För mig är det inget direkt problem, man kan ju inte ha sex med sig själv, lite sjukt. Därför blir det när två människor älskar med varandra inte nödvändigtvis på det klassiska sättet.
Jag tycker att en kram kan säga så mycket mer än en kyss! Men det beror ju hur bra man är på att kramas eller att kyssas. Men en kyss kan aldrig vara sex i sig, det står jag för. Vadå man penetrerar munnen med tungan eller?
Har ni tänkt på vad tråden heter?
En skilsmässa är ok om någon part har varit otrogen men inte den bästa lösningen direkt. Oskulden kan aldrig vara en gåva? Man börjar ju om på varje nytt äktenskap.
Fast 50% är nog bättre än snittet!:)
Jaha.
Man är bara oskuld en gång men rent mentalt är man ju oskuld igen, inte för att just den delen spelar roll. Men varje relation är ju unik och gammalt är glömt.
Har ni glömt att 99,99% av Sverige inte är troende?