Var hittar man bröllopshemsida?
Har sett flera som har bröllopshemsidor. Med info etc om bröllopet.
Jättefina men var hittar man dem?
Har ni tips?
Har sett flera som har bröllopshemsidor. Med info etc om bröllopet.
Jättefina men var hittar man dem?
Har ni tips?
www.weddingannouncer.com ar gratis och enkel
Jag tycker www.projectwedding.com är bra. Där finns jättemånga olika snygga designs att välja mellan. Och även jag som aldrig skapat en hemsida innan klarade av att göra en sådan utan att behöva ta hjälp av någon. Det är en amerikansk sida, så man får översätta rubrikerna till svenska. Men så är det väl på weddingannouncer också skulle jag gissa.
vi gjorde på weebly.com den e bättre om man inte vill ha en så "putti nuttig" eftersom det egentligen inte är just för bröllopshemsidor... enkelt va de me!
Jag rekomenderar weebly.com. Den är på engelska, men allt man skriver väljer man själv, den är inte en direkt bröllopssida. Väldigt enkel.
Vi valde oxå weebly.com. Toppenbra o jobba i!
Eller gör man en egen, lite mer jobb men helt gratis och man får den exakt som man vill
här är vår: maria-christer.tk
någon som gjort en hemsida på weebly som man kan få se innan man bestämmer sig för vilken sajt man ska använda? :)
*puff*
vi gjorde också en egen, känns roligare, fast då ska man ha en server att lägga upp det på och det är de tju inte alla som har. Men vi hadde tur som hadde en vän som var villig att låna lite plats åt oss. Sen köpte vi bara domänet.
www.andreasmarianne.com
gjorde också egen och köpte domänet
www.sanneochdaniel.se
vad fina! själv tror jag inte att jag är så it-kunnig att ja sku lyckats påta ihop ngt så fint :S Vad kostar ett domän??
Vi gjorde också en egen. Vi betalade ungefär 150 kr för ett år för domän och vidarekoppling till en plats vi hade på server. Men om man inte har nånstans att lägga upp den får man köpa in sig på ett webbhotell istället. Det är lite dyrare men då ingår ofta domänen.
www.martinochmadeleine.se
Hade varit kul att se ett exempel på en Weebly hemsida! Någon??
Håller med molntussen! *puff, puff*
Vi använder oss av webs.com,ge mig din mailadress så mailar jag över adressen till dig! Jätteenkel o miljoner valmöjligheter.
Vi använder theknot.com