Boråsbrudar del 4
Hej hej. Här planeras det för fullt. Vi gifter oss den 15 maj i Seglora kyrka. Har precis bokat kyrkan och börjat planera på allvar, men vi satte datum redan i maj så vi har hunnit klura massor tidigare :)
Hej hej. Här planeras det för fullt. Vi gifter oss den 15 maj i Seglora kyrka. Har precis bokat kyrkan och börjat planera på allvar, men vi satte datum redan i maj så vi har hunnit klura massor tidigare :)
Hej Martinaa *vinkar*
Är det nån här som har varit på Yxhammargården på fest/bröllop? Tycker det ser lite mörkt och dystert ut på deras hemsida, men det kanske är mer mörkt och mysigt? Nån som vet om det är värt att åka dit och kolla in stället ens?
Jaaaa, det vore supersnällt! Verkar ju som om det är värt att åka dit en sväng och kolla då också, mycket bättre än att bara kolla på bilderna...
Nämen, kollade igen nu och jag har ju blandat ihop det helt! Det var ju inte yxhammargården jag tyckte såg mörkt ut utan nåt annat... Annelundsvillan kanske det var? Fasen vad snurrig jag blir, har noll koll! Yxhammargården såg ju supermysigt ut
Martinaa, vi kanske får slåss om tårtställningarna då, hehe Näe, skojar bara vi ska beställa från vårt lokala bageri om de inte är jättedyra, de gör supergoda tårtor här och annars om det blir dyrt kör vi nog på maxi eller sparköp, tycker de har goda tårtor där också. Kanske inte nån lyxig jättefin tårta (vet inte hur de ser ut) men säkert god och då är jag nöjd... Får se hur kostnaderna drar iväg eftersom...
Du glömmer "näsan". Såhär : - ) fast utan mellanslag
Vad kul Vi gifter oss också i Seglora kyrka, fast i maj. Ser fram emot rapport sen, det är ju inte länge kvar alls!
Ha en underbar dag imorgon och så vill vi ha rapport sen :)
Vi ska :)
Ha festen på yxhammargården alltså... Tryckte iväg för fort...
September2009, hur var det? Funkade allt som det skulle, var det mysigt? Allt sånt, du lovade ju rapport Eller har jag missat en i annan tråd? Är så insnöad på att bara pluppa upp mina favoriter utan att kolla om nåt annat dykt upp...
Jag har fått dessa två rekommenderade för catering:
Gastronomi Elva
Hüttners Restaurang
Har inte testat nån av dem men jag mailade ett annat ställe som jag tycker har suverän mat men som inte hade catering, jag frågade vilka de rekommenderade och då fick jag dessa två som svar. Du kan ju kolla deras hemsidor iaf.
24 April skrev 2009-10-24 11:51:31 följande: