September 2009 del. 5
Ps, vi har köpt likadana skor!
Sitter och gör vigselprogrammen.Börjar tröttna nu, men har bara sisådär 70 st kvar
Ärbåde stressad & nervös, känns faktiskt skönt att det är över om en vecka
Sliter med vigselprogrammen nu, blir de klara så är det bara massa småfix som inte inte tar flera timmar iaf.
Träffat tjejerna som ska sjunga o spela idag, de är super! Vi kommer bli så nöjda
SKa göra klart vigselhäftena nu, sen är det mesta som tar lång tid klart iaf!
Skööööönt!
Åter till min pysselhörna, med ett glas rött (kreativitetn blir bättre då)
Hämtat ringarna idag! Var tvungen till att smygprova min lite. *fniss*
Går in skorna, känner att det borde jag gjort mer än jag har... Men det är lååångt till lördag!
Sanniis,
jag har solat 3 ggr på 1,5 vecka. Bättrat på brännan sen i somras, vädret har ju inte hjälpt itll det sista SOlade idag, sista gången innan lördag. Känns okej att få lite mer färg iaf. Jag blir inte särskilt brun, men jag slipper ju se ut som en alvedon iaf
Mannen har inte fått sola, en kvart i solen och han blir brun, så vi är nog någonlunda lika nu!
Tess,
åh vad skönt med klänningen, att du kan släppa det nu & koncentrera dig på annat. Lovar att du kommer vara vacker som en dag!
Emertin,
härligt med din ring, att de äntligen fattar galoppen och fått eld i baken!
Sjuttiosexan,
attans med dina naglar!!!! Det är för mycket vitt, uppefrånochner du menar? Är de för breda kan du fila in dem så de blir lite smalare, OM det är gele du gjort. Jag filar alltid in dem ganska mkt för när de franska kommer på så blir de genast mkt bredare.
Tycker definitivt du ska gå tillbaka o be henne göra om det!!!
Konstigt att hon filat & förstört din egen nagel... När jag tar bort geleln så är nageln lika fin under, och kan lätt poleras till och lacka snygg utan problem!
Annars är det väl täckande lack som gäller. Fyy vad tråkigt! (att du inte är nöjd, inte täckade lack) Ledsen för din skull!
Lycka till oss alla imorgon!
Bride in the city skrev 2009-09-04 23:05:41 följande:
Vi hade med det toppen!
Var inte alls nervös som jag trodde. Var lugn & glad hela dagen!
Regn på fm & sen sol, mer regn naturligtvis lagom tills vi ska fotas vid havet, så det är sådär cementgrått... Men vi stod under paraply & jag tror de blir bra. Resten av korten tog vi inne i studion!
Supernöjd med hår & smink, precis som jag ville
Lagom tills vi skulle in i kyrkan spricker det upp & solen skiner när vi går ur kyrkan, tur det! Fick ju även lite regn i kronan, men det betyder ju lycka
Precis när kyrkklockorna ringer, kommer jag på att blommorna är kvar i församlingshemmet!!! Vi fick öppnat portarna, ropat på vaktmästaren som kom med nyckarna och mannen sprang fort som attans & hämtade dem. Klockorna ringde lite längre än normalt, men sen kunde vi gå in!
Tycker med hela vigseln gick så fort! Mannen började ju svettas efter sin lilla löpning där, men gästerna trodde han var rörd & torkade tårar, haha!!!
Så dagen var kort & gott, underbar!!!
Vi gick in till "visa vid vindens ängar" & ut t till I´m yours! Tjejerna som spelade & sjöng gick ett par meter efter oss & spelade hela vägen ur kyrkan & fortsatte spela ute på trappen
Lite avis på er som har allt det roliga kvar....