• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • emertin
    thildamy skrev 2009-08-21 22:52:15 följande:
    vad har ni för words???97 eller nyare?
    Vi har open office, så det heter inte word hos oss.....
  • emertin
    Sjuttiosexan skrev 2009-08-21 22:55:48 följande:
    Nu känner jag mig helt tappad bakom en vagn :/ Är det inte bara mannen som ska köpa morgongåva till kvinnan? Ska man köpa åt varandra? Jag ooorkar inte tänka på en sak till! Desssutom fyller han 35 på måndagen. Räcker att fixa present till det åt mannen som har allt ;P
    Jag säger som du, gammalmodig ska man vara För förr i tiden var det faktiskt så att det var mannen som skulle handla till kvinnan, det var hennes "försäkring" liksom....
  • emertin
    carolaj83 skrev 2009-08-22 08:13:43 följande:
    vi kommer inte ge varandra presenter, åker ju till paris 2 dagar efter så vi lägger alla pengar där.idag är det exakt 5 veckor kvar för oss som är sist
    Jösses, bara fem veckor......
  • Cookie27

Jag blev också hippad igår!! Min brudtärna och lillasyster som jag trodde var i Frankrike hade åkt hem tidigare. Så när jag kom hem till min kompis för att träffa henne och titta på hennes nya kattunge så stod 11 av mina vänner där. jag blev verkligen överaskad! Det är inte lätt att överaska mig så de hade verkligen involverat många :)
    Det blev en i mina ögon perfekt möhippa. Alla hade på sig tröjor som det stod I love Karin och så fick jag en det stod I love Andreas på. Sen bar det av till ett klätterställe så klättrade vi alla klättervägg.

När vi gick därifrån fick jag ögonbindel och blev körd hem till en kompis där lunch väntade. Efteråt kom det två tjejer som hade pärlor och saker med sig så pysslade vi och gjorde smycken. Jag är riktigt dålig på att pyssla men det var mysigt att sitta där och bara umgås och fixa. Det blev tillslut ett fint halsband också :)

Under tiden så hade det kommit en kock från Resturang Pontus i Sthlm. Han hade med sig allt till en trerättersmiddag. Tillsammans lagade vi maten (fast mest kocken) och det blev riktigt gott!! Kvällen fortsatte med prat, skratt och dricka. Sen hade jag gångavstånd hem och mötte min kära som också haft en rolig dag.

11 dagar kvar!!

• september2009bröllop

Låter som du haft jättetrevligt

Cookie27 skrev 2009-08-23 09:27:39 följande:
    Jag blev också hippad igår!!
    Nån mer än jag som känner att all den tiden som man tyckte man hade för ett tag sen nu har försvunnit?
  • Trudilutt

Ja, visst har den gjort det!! Man börjar känna sig lite stressad nu. Som tur är har den blivande maken fått lite eld i röva, ÄNTLIGEN! Han har fixat tårta och bokat tid för att prova kläder...

Annars är jag mest stressad över att vi inte har pratat med "vår" präst än? Någon mer som har det kvar?

Kram

september2009bröllop skrev 2009-08-23 11:48:17 följande:
    Nån mer än jag som känner att all den tiden som man tyckte man hade för ett tag sen nu har försvunnit?
  • thildamy

fick min hippa igår

blev kidnappad utan för coop forum !!!!
    gubben lämnade mig för att gå in och köpa dammsugspåsar och sa att han och ungarna kommer strax i , skulle bara parkera tänkte inte mer på det gick och shoppa fundera vars fan dom tog vägen ?
    jag hade ju ingen börs!!!
    Ringde och ringde till han men inget svar..
    gick ut från coop såg inte till dom var arg som bara den..

sen kommer "vännerna" poppandes på takida curly sue min favvo..
    tiara på och champanjglas i handen då var hippan igång
    fick ringa gubben och säga att jag var tagen , han blev lite orolig... när han gjort misstaget att skicka in mig utan börs.
    drog iväg ...
    blev av dumpad vi habiliteringen (stavning?) tänkte va f-n? där skulle jag stå ta en rök dricka lite mer och stå och vänta , det kommer någon gör som dom säger... Lämnad igen ?

stod där i min ensamhet under ett barnparaply med hjärtan överallt sen kom det en man...
    vi gick runt en byggnad och där var det ett musikgymnasium
    han gratulerade mig demon jag skickat in hade vunnit !
    studion var riggad och klar , cd inspelning skulle göras
    Love is all around med wet wet wet...

det var skit kul!!!
    skivan fick jag inte ... orolig för vad dom ska med den till ?!

sen bar det iväg .. ögonbindel på och vi körde och körde
    sen kom vi till våran lokal på gården där dom hade fixat mat och mys
    det var en toppen trevlig kväll i goda vänners sällskap !

• Prinsessa K

Trudilut: vi har inte heller träffat prästen än, tänker ringa honom på måndag o boka ett möte

Jag börjar känna mig nervös nu, allt känns fel, klänning,kyrka, festlokal. hoppas det går över

• september2009bröllop

Kul thilda!!!! Jadu visst är man orolig med vad som ska hända med alla "bevis".. Själv har jag ju en video på mitt usla försök att dansa runt pålen som riskerar dyka upp på bröllopsfesten skulle jag gissa

Jag funderar på att skriva nått i insidan av gästboken jag gjort.. Som jag skrev tidigare i veckan har jag gjort som du.. köpt ett block i hårdpärm.. Vad hade du tänkt göra?

• september2009bröllop

Jag hade en sån "dipp" igår.. Skrek på mannen för jag tycker min klänning är för kort (den går ca 1-2 cm över marken framtill vilket antagligen är praktiskt), att jag inte vill ha min frisör längre iom avbokningen.. att han inte engagerar sig ett dugg, trots att han faktiskt gjort en del när man tänker efter.. Tror bestämt att bröllopsnerverna börjar spela mig ett spratt...

Prinsessa K skrev 2009-08-23 15:42:20 följande:

Trudilut: vi har inte heller träffat prästen än, tänker ringa honom på måndag o boka ett möte Jag börjar känna mig nervös nu, allt känns fel, klänning,kyrka, festlokal. hoppas det går över
Svar på tråden September 2009 del. 5