• Sanniis

    Kidnappad sambo

    Hihi, nu kom svensexagänget och "kidnappade" min m2b. Han blev utklädd till pirat och ska nu ut på äventyr. Vad vet jag dock inte

  • Svar på tråden Kidnappad sambo
  • konstigabaralillajag

    Hoppas han får en kanondag!

    För exakt en vecka sedan blev både jag och sambon kidnappade av våra vänner, hade jättekul båda två!

  • Sanniis

    Vad kul! Det är spännande med möhippa/ svensexa, man har ju ingen aning om vad som väntar

    Själv blev jag hippad för 2 veckor sen och hade det alldeles perfekt!

  • MrsHelloKitty

    Min m2b fick ett kuvert hem i brevlådan igår där det står, vi plockar dig den 5/9 kl. 11, sen va det baksmällan filmen i kuvertet, haha, den är hel galen den filmen så roligt kommer han få =)

    Vi har skickat ut hemliga inbjudningar och hans vänner tror att vi ska gifta oss och vågar inte chansa att han inte ska gifta sig, vilka underbara vänner han har.

    Mina vänner har inte listat ut lika mycket. Min mamma frågade om jag ville ha en hippa? Hur jag kände? Men jag har varit sjuk och är fortfarande ganska dålig (sjukskriven) så jag sa att om någon vill hippa mig och frågar henne, så vill jag gärna ha något efteråt när jag mår bättre. Men är så glad för min killes skull! =)

  • pingst2010

    Sanniis :Vart bor ni ??
    Såg en stackare som var på svensexa med ett helt gäng killar idag på stadsparksbadet i Borås . . .Utklädd i illgrön "baddräkt" . De hade väldigt kul verkade det som. . .

  • Sanniis

    Pingst2011: Vi bor i Kristianstad, så det var nog inte han

    MrsHelloKitty: Den filmen är ju bara såå rolig! Trist för dig att du inte orkar med någon hippa nu, men kanske bättre att få en när du har mer behållning av den.

Svar på tråden Kidnappad sambo