Namnetikett till glas
Hej!
Är det någon som vet var man kan köpa namnetiketter till glas. Tänkte ha det istället för traditionetta etiketter med gästernas namn på.
Tack på förhand!
Hej!
Är det någon som vet var man kan köpa namnetiketter till glas. Tänkte ha det istället för traditionetta etiketter med gästernas namn på.
Tack på förhand!
Vi skrev på gästernas glas med gel-pennor som var lämpade för glas.Namnet på glaset och bröllopsdatumet på själva foten.
det borde funkar med vilka klisterettiketter som helst.
typ sånna man sätter på syltburkar.Köps på ICA tex.
Vi har precis märkt om vinflaskor med en egen ettiket.
Tänk bara på att klistret kan sätta sig väldigt hårt och vara jobbigt att få bort.
Jag har köpt namnetiketter till glas på Önska (fd. DUKA)till min födelsedagsfest.
Kostade typ ingenting och så sätter man fast dem runt foten på glaset. Supersmidigt!
En typ "resvsäketag" eller vad det heter i ett litet band runt fotet på ett vinglas tycker jag är supersnygg. Kan inte hjälpa till med vart det finns bara :-/
Tack för alla bra tips, jag har faktiskt kontaktat Önska och inväntar nu svar. Även idén med namnetikett som man knyter fast runt glaset, tycker jag om. Tror att www.calligraphen.se säljer sådana.
Även designtorget säljer så'na man sätter runt foten, som små stjärnor. Supersmart!
Typ såna här hade vi som placeringskort:
shop.textalk.se/se/article.php&art=1502769
Dock var våra stjärnformade och vi köpte dem på Party Store på Sveavägen i Stockholm.
Tack Puman08, ditt tips ska jag verkligen följa upp!!!
Har man 10:- över per gäst hade jag kört på dessa:
www.ljuvating.com/produkt/litetmanillamarkechicantique/1694
Läckert i järn!