• MysanX

Möhippa i går

Så kom då dagen D
    DEt hal börjar med att M2Bs bästa vän kommer på besök, vilket för mig var helt naturligt då jag visste att M2Bs svensexa skulle bli den dagen. Han säger dock inget utan frågar om vikan bjuda på en kopp kaffe.Konstigt tänker jag men spear med. Efter ett tag drar han fram ett brev och ger mig. Då fattar jag...Min möhippa är idag!!! Har under ca 2 månaders tid fått kuvert med div saker jag ska packa, nappflaska, bikini, liggunderlag, skidglasögon, dildo, hotpants mm.
    I brevet står det...ta dina saker i en bärvänlig väska, blanda en drink i nappflaskan och bege dig till närmsta T-Banestation. Så ensam fick jag gå ca 10 minuter iklädd skidglasögon tills jag nådde T-Banan där hoppar mina vänner fram och överraskar mig. Snabb färd till Medis där jag ska intervjuva div olika personer med DILDON!!! Typ Herre med hund, Dam med Hatt,spärrvakt mm mm. PINSAMT, dessutom försökte hunden äta upp dildon ....Allt detta medans skidglasögonen fortfarande var på.
    Sen blev det lunch och vin. Vidare till ett ställe där jag trodde vi skulle dans magdans men istället blev det Pole-Dance...Strippstång med andra ord. På med hotpantsen och öva in en snygg lite koreografi. När jag trodde vi var klara så ramlar hela Svensexe gänget in för att bli underhållna av mig vid stripstången..PINSAMT igen, men jisses vad kul, tårarna rann av skratt.
    Efter det vart det lite mer intervjuer med dildon och sen iväg till Centralbadet där det väntade bubbelpool att bada i och bubbel att dricka. Vi relaxade och gjorde oss sen fina för kvällen, blev iklädd världens finaste tiara. Iväg och åt en 18 rätters mese på en Libanesisk restaurang under massa skratta och fniss. Sen bara det av till Golden Hits där jag fick massa gott att dricka och sen fick sjunga Karaoke, Du ger mig bra vibrationer, som är min och min M2Bs sång. Sen festades det hela natten långoch avslutades med en hotellnatt för mig och min ena bästa kompis. En oerhört lyckad dag och jag är så glad över att ha så fina vänner. Min M2B var lika nöjd med sin dag och nu har vi massa skoj at prata om fram till bröllopet.

• Svar på tråden Möhippa i går
  • Nicossambo

Det låter som att du hade en underbar dag. Hoppas jag får wn lika rolig möhippa.

• Kickis

Låter helt underbart roligt!

• MysanX

Ja, det var verkligen helt underbart. Jag är så glad!

Svar på tråden Möhippa i går