• noodi

Igår blev jag hippad!

Igår vid 10.00 kom mina vänner och kidnappade iväg mig. Vi åkte iväg till Trollhättan, där jag blev utklädd till en älva med kilt.
    Jag fick massa uppdrag, varav ett var att gå runt med en sparbössa och sälja kramar och kondomer.
    Blev sponsrad av två affären, så det var lätt att bli av med 8 stycken! Fick också en gåva av en affär, Astrids, en jättefin blomma. Tyvärr försvann den i massan på kvällen :(

Efter det uppdraget, så skulle jag gå runt och få äktenskapsråd av människor runt omkring, och det klarade jag med bravu!
    Men sen.. Så skulle jag få 3 stycken personer att dansa och kväka som grodor - vilket jag faktiskt klarade av över all förväntan. Vem vill kväka och hoppa som en grodda i ett shoppinghus? Jo, en barnfamilj bestående av 3 barn och en mamma - tack för det! :D

Jag nekade ett uppdrag, så då skulle jag få ett straff, vilket var att dricka en aphjärna på krogen på kvällen.

Åkte i alla fall hem till ena tärnan, och gjorde oss i ordning, hade en jättesöt klänning och mina vingar, krona och trollspö. Sen drog vi ned och åt på en krog. Bartendern hade fixat ihop en överraskning för mig, så han släpade med mig till baren så jag fick blanda en cosmopolitan. Den var god den. :)

Sen åkte vi hem till min ena tärna och hade förfest, drack, skrattade, tog massa kort och sjöng singstar. Eller ja, mer ylade!

Åkte sen ner igen med taxi, för att gå ut och dansa. Vilket vi gjorde så att jag har träningsvärk i mina lår. Hehe
    Dock kom de flesta bort, men det var bra, för då slapp jag mina straff som jag hade kvar. ;)

Kvällen var skitlyckad, och hemgång blev vid halv tre. Sov bara till åtta, så jag är rätt sleten just nu, så nu inväntar jag mina chicken nuggets som ska bli min frukost, helt galet sug idag efter det, och sen ska det sovas fram till kalaset jag ska vara på vid två.. Hehe

• Svar på tråden Igår blev jag hippad!
  • För  kärlekens  skull

låter som en uderbart kul hippa... o vilka goa vänner som fixade det till dig o för dig.. många får ju inte en hippa alls.... har läst om många sådana här på BT....
    Själv fick jag en lite mindra hippa där en av dem som fixade stod mest i centrum av dagen.... hon är en som vill synas o höras o blev oxå fullast så jag fick leda hem henne och fixa sjuts hem själv för mig.... men men kul hade jag ändå....

• suamaca

Härligt, jag ligger i soffan just nu och är hur seg som helst efter min hippa igår. Liknande upplägg som din - fast jag fick ha fotbollskläder på mig eftersom min m2b jobbar med elitfotboll, äktenskapsrådsjakt, mkt god mat, lek på Liseberg och massor av drinkar och skratt på kvällen!

• noodi

För kärlekens skull skrev 2009-08-23 09:03:37 följande:

låter som en uderbart kul hippa... o vilka goa vänner som fixade det till dig o för dig.. många får ju inte en hippa alls.... har läst om många sådana här på BT.... Själv fick jag en lite mindra hippa där en av dem som fixade stod mest i centrum av dagen.... hon är en som vill synas o höras o blev oxå fullast så jag fick leda hem henne och fixa sjuts hem själv för mig.... men men kul hade jag ändå....
    Det verkar som det är vanligt med sådana vänner som gärna vill synas och höras ;)
    Jag sålde min sådan till en alkoholist igår för 20 spänn! :P
    Även om jag drack massor igår, så blev nog mina vänner fullast eftersom ingenting ville verka på mig igår, precis som jag var immun. Men som sagt, man kan ha kul utan att vara dyngrak.
  • noodi
    suamaca skrev 2009-08-23 09:06:55 följande:
    Härligt, jag ligger i soffan just nu och är hur seg som helst efter min hippa igår. Liknande upplägg som din - fast jag fick ha fotbollskläder på mig eftersom min m2b jobbar med elitfotboll, äktenskapsrådsjakt, mkt god mat, lek på Liseberg och massor av drinkar och skratt på kvällen!
    Gud vad kul. :)
    Häftigt att din m2b jobbar med elitfotboll förresten.
  • Humlan66

Gratulerar till att ha sånna fina vänner och det låter som du fick en bra kväll

• noodi
    Humlan66 skrev 2009-08-23 10:03:47 följande:
    Gratulerar till att ha sånna fina vänner och det låter som du fick en bra kväll
    Tack, det var den bästa kvällen ute jag har haft :)
  • thildamy

jag fick oxå min hippa igår

blev kidnappad utan för coop forum !!!!
    gubben lämnade mig för att gå in och köpa dammsugspåsar och sa att han och ungarna kommer strax i , skulle bara parkera tänkte inte mer på det gick och shoppa fundera vars fan dom tog vägen ?
    jag hade ju ingen börs!!!
    Ringde och ringde till han men inget svar..
    gick ut från coop såg inte till dom var arg som bara den..

sen kommer "vännerna" poppandes på takida curly sue min favvo..
    tiara på och champanjglas i handen då var hippan igång
    fick ringa gubben och säga att jag var tagen , han blev lite orolig... när han gjort misstaget att skicka in mig utan börs.
    drog iväg ...
    blev av dumpad vi habiliteringen (stavning?) tänkte va f-n? där skulle jag stå ta en rök dricka lite mer och stå och vänta , det kommer någon gör som dom säger... Lämnad igen ?

stod där i min ensamhet under ett barnparaply med hjärtan överallt sen kom det en man...
    vi gick runt en byggnad och där var det ett musikgymnasium
    han gratulerade mig demon jag skickat in hade vunnit !
    studion var riggad och klar , cd inspelning skulle göras
    Love is all around med wet wet wet...

det var skit kul!!!
    skivan fick jag inte ... orolig för vad dom ska med den till ?!

sen bar det iväg .. ögonbindel på och vi körde och körde
    sen kom vi till våran lokal på gården där dom hade fixat mat och mys
    det var en toppen trevlig kväll i goda vänners sällskap !

• hamåsa

Vilket uppdrag gjorde du inte?? Det som du fick straff för?

• noodi
    hamåsa skrev 2009-08-23 16:54:16 följande:
    Vilket uppdrag gjorde du inte?? Det som du fick straff för?
    Jag skulle klippa kalsongflärpar, antingen de med storleken på eller tvättrådet, och så närgången kunde jag inte med att vara! ;)
Svar på tråden Igår blev jag hippad!