Igår blev jag hippad!
Igår vid 10.00 kom mina vänner och kidnappade iväg mig. Vi åkte iväg till Trollhättan, där jag blev utklädd till en älva med kilt.
Jag fick massa uppdrag, varav ett var att gå runt med en sparbössa och sälja kramar och kondomer.
Blev sponsrad av två affären, så det var lätt att bli av med 8 stycken! Fick också en gåva av en affär, Astrids, en jättefin blomma. Tyvärr försvann den i massan på kvällen :(
Efter det uppdraget, så skulle jag gå runt och få äktenskapsråd av människor runt omkring, och det klarade jag med bravu!
Men sen.. Så skulle jag få 3 stycken personer att dansa och kväka som grodor - vilket jag faktiskt klarade av över all förväntan. Vem vill kväka och hoppa som en grodda i ett shoppinghus? Jo, en barnfamilj bestående av 3 barn och en mamma - tack för det! :D
Jag nekade ett uppdrag, så då skulle jag få ett straff, vilket var att dricka en aphjärna på krogen på kvällen.
Åkte i alla fall hem till ena tärnan, och gjorde oss i ordning, hade en jättesöt klänning och mina vingar, krona och trollspö. Sen drog vi ned och åt på en krog. Bartendern hade fixat ihop en överraskning för mig, så han släpade med mig till baren så jag fick blanda en cosmopolitan. Den var god den. :)
Sen åkte vi hem till min ena tärna och hade förfest, drack, skrattade, tog massa kort och sjöng singstar. Eller ja, mer ylade!
Åkte sen ner igen med taxi, för att gå ut och dansa. Vilket vi gjorde så att jag har träningsvärk i mina lår. Hehe
Dock kom de flesta bort, men det var bra, för då slapp jag mina straff som jag hade kvar. ;)
Kvällen var skitlyckad, och hemgång blev vid halv tre. Sov bara till åtta, så jag är rätt sleten just nu, så nu inväntar jag mina chicken nuggets som ska bli min frukost, helt galet sug idag efter det, och sen ska det sovas fram till kalaset jag ska vara på vid två.. Hehe