• delirious

åhh jag vart hippad igår :)

vart hämtad här hemma vid elva snåret, och tillsagd att ta på mig oömma kläder och tennisskor och packa ner finkläder, smink och tandborste. Vi åkte iväg i 2 bilar till en tredje tjej, hämtade henne och hennes sambo sen bar det vidare ut i skogen...till en höghöjdsbana!!...Där blev vi instruerade om säkerheten, och hakar hit och dit, sen var det självklart bruden först ut...shit tänkte jag, (hade dessutom druckit 2 öl på vägen hit) och banan gick ut på att balansera på väldigt hög höjd på stockar, vajrar, och dylikt...Men jisses vad kul den var, när jag väl kom upp var jag inte alls rädd utan banan gick jättebra och jag kände mig riktigt kaxig efteråt (synd bara att dom inte filmade så man kunde visa sambon )..efter detta bar det vidare till en av tjejerna där det duschades, åts och dracks tills det vart kväll då kom en raggarbil och hämtade upp oss. Vi for in mot Pite stad, svängde av just innan centrum och där stod en brandbil och väntade på oss. Då fick man kliva ur bilen och in i brankorgen, lr ja vad det nu heter...och en brandman var tillsammans med mig i korgen, sen hissade dom upp oss 27 meter rakt upp...åh vilken utsikt, vad vackert det var...Sen när man fick komma ner därifrån bar det vidare till krogen..där dansades det och dracks väldigt länge tills tjejera vart lite slitna en efter en...och vi kände att nu orkade vi inge mer, då fick jag lov att ringa min underbara m2b (var meningen jag skulle sova hos en av tjejerna) så kom han och hämtade mig (kan påpekas att han hade några mil att köra för detta)...men jag kan inte sova utan min älskling...Men i alla fall så var det en unbderbar dag!! :)

• Svar på tråden åhh jag vart hippad igår :)
  • MrsHelloKitty

Va härligt att du hade en så rolig hippa! =)))

• Tessthemess

Wow! Vilken häftig hippa! Grattis!

Svar på tråden åhh jag vart hippad igår :)