Inlägg från: grisbjörnen |Visa alla inlägg
  • grisbjörnen

Rimligt pris?

Hej Alla...

Jag var inne i en butik idag och frågade lite kring vad min bukett skulle kunna kosta och jag fick ett förslag. Nu vill jag höra med er om det är ett rimligt pris eller inte.

Min bukett: en ganska liten boll med täta röda rosor och under bollen hänger det ner murgröna. Den är såhär "enkel" och jag vill inte ha en massa krusiduller eller så. Han i affären sa ca. 800-1000kr för detta. Det kändes som mycket men jag har inte så bra koll.

Jag ska även ha små rosor i håret antagligen och sen ska vi ha rosor + murgröna på borden. Vad kan det kosta med hela kalaset? Någon som har en aning?

• Svar på tråden Rimligt pris?
  • grisbjörnen

Ja du Tess80 det va ju ett riktigt bra pris. Var bor du? Jag bor i Göteborg och här är de flesta florister ganska så dyra. Jag ska ju till skillnad från dig också ha röda rosor och då kanske priset går upp en hel del. Super fin bukett annars du hade!

• grisbjörnen

Det låter som en bra idé. Jag vet vad jag vill ha å den är ju inte så svår att få till (tror jag). Men jag är intresserad av att ngn ny prövar också. Jag är inte så noga. Går det att få tag på mail via ens sida eller behöver du den på annat håll?

• grisbjörnen

Tack så mycket spanishguy!

Svar på tråden Rimligt pris?