• vigsel09

    Blev hippad i helgen!!

    Åh, måste bara få skriva av mig om min underbara möhippa som jag fick i lördags.
    Det började med att jag gick ner med dottern på 15 mån för att ge henne välling kl 06,30, då stormar massa grabbar med svarta kläder, stege o rånarluva in på vår baksida, jag höll på att få slag!
    Då skulle hämta min sambo :)
    De hade Bond-tema och kidnappade och slängde in honom i en skåpbil och drog iväg.
    Sen kom min svärmor med en rosa lapp, där det stod att jag skulle packa, typ min rosa klänning, partykläder, skor, bikini, sminkväska o sånt. Hade 15 min på mig.

    Sen kom en gul Harley Davidson o hämtade mig, vi åkte runt en bra stund o sen hem till en av mina vänner, där stod alla 14 tjejer.
    Vi gick upp och åt en underbar frukost med kaffe, hembakat bröd, Tropicana juice, smoothies, osv

    Sen var det dags att gå ut och där väntade värsta sportbilen en Corvette, som var specbyggd för bana.
    Jag som är väldigt motorintresserad o även tävlat i gokart i 5 år, blev helt lyrisk så jag fick själv köra i 1h!!
    Sen stannade den utanför ett hus på Kungsholmen (SThlm) där jag fick lite champagne o jordgubbar.
    Efter det gick vi ner i sen studio där jag fick vara "modell", blev sminkad o hårfixad fick sen klä ut mig i 4 olika outfits, bla brandman, bunny, sjuksköterska osv
    den tog vi massa bilder av en proffsfotograf! Så himla roligt även fast alla tjejer stod o tittade!
    Bilderna blev tydligen så bra att stället ville anv några till deras hemsida :)
    Efter det åt vi medhavd lunch inkl kaffe ute vid vattnet, drack mer skumpa o jag fick svara på massa frågor.
    Efter det fick jag åka i en av tjejernas Porsche (njuter alltid då jag ser den) till Clarion Sign hotel där jag fick veta att vi nu skulle checka in för att vi skulle sova där samt att vi skulle åka upp till Selma Spat där för jag skulle få en 50 min massage, sååå underbart!
    Så vissa tog också behandlingar o andra badade i poolen o solade i solstolarna då det är utomhus.
    Vissa åkte iväg till en kompis där de förberedde kvällen middag så efter spat o att vi gjorde iordning oss åkte vi till henne och åt en underbar middag!
    Sen gick vi ut en sväng på stan o dansade!!
    En heeelt underbar dag, där de ordnat allt så himla smidigt och välplanerat, med massa rosa detaljer, fick tex en rosa liten påse med nya fina trosor, smink o nagellack, så gulligt!
    Sen hade alla ett sån fin agenda (som inte jag fick se) så de hela tiden kunde följa med o veta vad nästa steg var!

    Sambon sen fick ju värsta killgrejen kan man säga!
    han blev kidnappad, inslängd i en buss, hamnade i förhör i mörkret(samma frågor som jag fick).
    Sen blev han "jagad" dvs han körde porsche o några jagade honom.
    Sen fick han ett nytt uppdrag och hittade en liten båt som de målat svart och satt fast deras logga som de gjort, typ som bondloggan fast XXXXXs svensexa 2009
    Sen fick han ett inplastat sjökort som karta dit han skulle med utmärkta faror typ är finns det risk för minor, dvs kompisars vänner kom åkandes med vattenskotrar o pepprade honom med vattenbalonger o paintball.
    Sen kom han fram till en kompis lantställe där de bastade o åt lunch, sen stack alla utan sambon som fick vänta o kamerakillen med riktig filmkamera de hade med sig hela tiden.
    Sen kom en helikopter o hämtade X som fick prova att köra hela vägen till Sandhamn där 3 av våra kompisars båtar lade till, sen hade de röj hela kvällen o natten med discokula i båten, rökmaskin o han som ska vara DJ tog med sig sin utrustning som de ställde på bryggan så hela brygga hakade på o festade!
    Sen sov de 14 killarna i båtarna. De hade tom klätt in vindunkarna med loggan, de hade band i håret där loggan satt o alla hade svarta o vita kläder m en fluga i halsen.
    Sambon hade en vit t-shirt m loggan så guud va de fixat o trixat m allt.

    Så vi är så otroligt tacksamma för all tid o pengar de lagt ner på vår svensexa! Vilka vänner!
    Jag menar vi skulle bli så otroligt glada för så mkt mindre, men de är lite fixiga o trixiga det här gänget.
    Så vi njuter än och längtar verkligen till bröllopet om mindre än 2v!

  • Svar på tråden Blev hippad i helgen!!
  • Bridemma

    Vilken toppendag ni haft!!

Svar på tråden Blev hippad i helgen!!