Tips om brudbukett med guldtema?
Vi har tänkt ha tema vit och guld och mina tärnor ska ha klänningar som går i beige/ eller ganska ljus guld och jag vill dekorera efter detta.
Så blommorna ska ju bestå av dessa ljusa färger.
Förslag, nån?
Vi har tänkt ha tema vit och guld och mina tärnor ska ha klänningar som går i beige/ eller ganska ljus guld och jag vill dekorera efter detta.
Så blommorna ska ju bestå av dessa ljusa färger.
Förslag, nån?
Kooom igen, ni har alltid tusen idéer!! Ös på
Det finns ju olika rosor med nyanser av vitt och creme men just guld har jag aldrig sett. Det finns ju glitter-sprej man kan ha till blommorna om du vill ha glitter i buketten. Sen brukar det ju också finnas lite olika guld-målade blad och liknande om du vill ha sånt i buketten. Fråga en florist när dig vet ja!
En stor vit rosbukett med guldsidenband längst ner. Eventuellt ska jag göra något likande, då vi har tema blått. Köra cremefärgade blommor med starka detaljer. Någon pärla här o där... Enkelt och stilfullt.
Såg även någon bild här inne på bukett med fjädrar i matchande färg.
Jag har snarlikt tema. Guld och rött, men det röda ska rosorna stå för, inget rött tyg eller röda detaljer, bara rosor. Detaljerna går i guld och vitt så mitt tips är röda rosor
Om du inte vill blanda in fler färger skulle jag nog rekommendera cremevita blommor.
Jaja men det behöver inte va guld, utan creme e väl ändå finare=)
Det är oxå nåt=) Det har jag inte tänkt på innan=)
Jag älskar röda rosor, men det e ju det som e grejjen, vill inte blanda in fler färger så det lutar nog mer åt creme=)
Då tycker jag du ska köra på cremefärgat och ha sidenband i guld, det lät jättefint!
I think I will
Tack för tipsen allihopa =)
Men va kul att man kan bidra! ;)