• flizz

Nu är det bestämmt

Nu har vi satt ett datum
    9/9-09
    Båda tyckte det blev helt perfekt.
    Sen behöver jag lite tips på vad man kan skriva i ringen, jag vet på ett unegfär men skulle vilja ha några tips.

och hur gör man med föräldrar, jag vill inte berätta för mina men jag vill sätta en annons i tidningen.
    Hur gör man?

• Svar på tråden Nu är det bestämmt
  • Muulin

Åh, mysigt, bra datum... Jag o min sambo blev "seriösa" o sambos 080808 och jag tror att han kommer fria till mig 090909 men det vet jag inte säkert... jag hoppas....

Har ni bestämt när ni ska gifta er?

I ringarna behöver man ju inte skriva så mycket, namn o datum. Jag tror min syster skrev "med månen som enda vittne", lite sött tycker jag...

Blir nyfiken på varför du inte vill berätta för dina föräldrar?

Åh, bara några dagar kvar nu! Lycka till!

• Niini

Vanligast är att man skriver den andres namn och datum.
    Angående tidningen så kan man iaf här lägga in annons via nätet o välja vilket datum man vill ha annonsen publicerad.

• flizz

vi får hoppas att han friar 9/9 då ;)
    nä vi har inte bestämt än, blir om 3-5 år vi vill ha några fler år på nacken :D

blir nog
    Hans namn 9/9-09 A dato

har ingen bra relation till mina föräldrar just nu och dom gillar inte min kille vilket är väldigt tråkigt.

• Fårävvör

Flizz: Vilket bra datum! Min sambo var lite inne på det en stund också, men vi kör antagligen på 19/9-09, eftersom det är en lördag...

Vi vet inte heller riktigt hur vi ska berätta för familjerna. antagligen gör vi så att vi berättar när vi träffar dem nästa gång, vilket bara blir en eller ett par veckor efter förlovningen. Jag ville inte ringa och berätta det och min sambo ville inte skicka mms. Sätta in annons känns ganska omöjligt för det skulle bli så många tidningar i vårt fall...

Svar på tråden Nu är det bestämmt