• Mitchell

Gifter mej med en amerikan, tips tack!

Jag ar svensk och gifter mej med min amerikanska fastman i sverige nasta sommar. Vi bor i USA och darfor har vi manga gaster harifran som vill komma. Helt underbart! Nu till min fraga..
    Jag undrar om ni kan tipsa mej om lite fina inslag att ha om man ha "mixbrollop". Ska leta upp en prast som ar duktig pa engelska, men utover det? Nagra forslag?

Hur man kan ha middagen efterrat med sanger och tal iom att de ar ungefar halften svenskar och halften amerikaner? Nagon som har nagra forslag?

Tar GARNA emot alla typer av tips och ideer!!
    Tack sa mycket!

• Svar på tråden Gifter mej med en amerikan, tips tack!
  • Mitchell

Tack! de va verkligen roligt att lasa!! Jag ska absolut anvanda nagra av dom i mitt festhafte!
    Jag har sett den Hell and Gore innan, den ar perfekt! tack igen!

• Mitchell

Gronklanningmedsvartspets: Coolt med poolparty!! Jag alskar 34:an!! ska la kunna hitta den engelska texten har pa natet. hur kan du fa svenska bokstaver?? jag vill jattegarna kunna ha det!

ja, jag maste verkligen leta riktigt ordentligt efter en bra prast for man vill ju inte fa skrattanfall nar man ska vara allvarlig vid altaret!!

tack for alla tipsen!!

• Mitchell

Tack sa mycket for alla svar! Jag va pa brollop i fredags och dom hade dollar dance da. Dom fick ihop 320 dollar! Men de flesta gav mer an 1 dollar. Dom hade ingen som bestamde nar de va dags att byta och de va lite dumt, for vissa dansade ju pa lange! Och vi fick nalar att sticka in sedlarna i brudklanningen, de tyckte jag sag lite billigt ut maste jag saga...Sa en person som styr allt och tar emot pengarna verkar vara en vinnande ide.

Jag tror jag skipper dollar dansen anda, men man vet aldrig. Kanske andrar mej...

Ja, toastmastern har ju onekligen ett tufft jobb. I min familj kan dom flesta engelska men min mormor och morfar kan inte ett ord. Och de ar otroligt viktigt for mej att dom kanner att dom ar lika delaktiga som alla andra! Om inte mer!

Ja, tal ar inte sa vanliga pa amerikanska brollop verkar det som. De ar brudens far, best man och Maid of honor och thats it. Jag kommer att forklara for sa manga som mojligt hur det funkar i Sverige sa inte de blir nagon chock.

Tack for tipsen!!
    Och jag ska forsoka hitta svenska bokstaverna! Hoppas jag fixar de...
    Tacksam for annu flera tips! :o)

• Mitchell

jag har hittat åäö! Tack för hjälpen!

Svar på tråden Gifter mej med en amerikan, tips tack!