• Mamli

Har shoppat loss =) , kan man göra såhär???

Har köpt cerise och rosa ballonger + ballong pump

sen hitta jag så fina chokladhjärtan i rosa och vitt, så köpte vita presentaskar.

På bilden hade askarna band runt som en present, men jag funderar på om man kan köpa en rosa penna och skriva gästernas namn på dem och ha dom som placeringskort. Vad tror ni om det??
    ser de dumt ut? kanske köpa rosa band och knyta runt och göra en rosett med?

skulle ha enkla dubbelvikta papper som placeringskort men de här känns mycket gulligare.

köpte även rosa rosenblad vi ska lägga i burkar..hoppas de räcker med 100 st för 5burkar bara

• Svar på tråden Har shoppat loss =) , kan man göra såhär???
  • Mamli

inte någon?
    Kommer de se dumt ut tror ni?

• Tessthemess

Jag tycker det är jättesmart och lite annorlunda att ha askarna som placeringskort! Två flygor i en smäll liksom. Blir nog jättefint med en rosa rosett runt.

• LoveA

Jag tror det blir jättefint som placeringskort

• Mamli

åh tack

vart lite orolig så de inte blev för mycke.

men då gör jag så
    kanske knyter ett band runt, eller hittar färdiga rosetter att bara klistra på locket är lättast

• Emma87

Jag tycker att det låter fint iaf :) Du får väl testa på en och se hur det ser ut :)

• brudjuli2010

Jag tänkte göra ungefär likadant fast ha snöre runt askarna och sen fästa en namnlapp på snöret. Så blir det placeringskort på asken.

• MV85

Jag var inne på att göra så med presentaskarna (skriva namn på) för att ha som bordsplacering men min fd ville inte det för han tyckte askar blev för dyrt... *morr*
    Nu blev det ju inget bröllop, men i alla fall - JAG tycker det är en bra idé så klart

• emmibob

En toppenbra idé! Godis och placeringskort i ett, kul!

• Alexxxi

Visst kan du det=) Alltid kul att göra det lite annrolunda ju=)

• tallkrogen

Sista bröllopet jag var på hade knytit ett band runt godis grejen och skrivit namnet på bandet. Såg trevligt ut tycker jag.

• Bluebride

jag använder placeringskrukor så askar e väl en toppenidé

Svar på tråden Har shoppat loss =) , kan man göra såhär???