Vigsellokal Stockholm
Hej,
Detta är mitt första inlägg här på bröllopstorget. Jag har läst en del och sökt på inlägg, men skriver nu för första gången för jag är så ledsen och desperat.
Jag och min kille hade bestämt oss för att gifta oss borgerligt i Stockholm och hittat kastellet på kastellholmen som vår perfekta plats för cermonin. Vi har bokat vigselförrättare och festlokal efteråt och har min bästa kompis till solist. Tyvärr ställde det till sig rejält när jag ville boka och betala handpenning för de vill ha mycket mer betalt än vad jag trodde var planen. Lång historia... Hur som helst bestämde jag och min blivande man att vi satte en gräns på 3000 kr för vigselcermonilokalen och då blev kastellet omöjligt.
Nu till min fråga: Har någon här varit på/hört talas om en bra vigsellokal i Stockholm? Vi gifter oss i januari så det måste vara inomhus, och som sagt har vi en smärtgräns på 3000 kr. Vi har redan bokat festlokal som sagt, så vi är bara ute efter vigsellokal. Vi behöver bara 1-2 timmar en lördag eftermiddag.
Oj vad långt det blev, hoppas nån orkar läsa...
Snälla hjälp mig med tips på var vi kan leta.
Tack!