• Mamli

tärnklänning...

Vart kan man hitta rosa tärnklänning?? har googlat som bara den men hittar knappt några rosa och de jag hittar kostar 3000kr+

min brudtärna är liten nedtill men har väldigt stor byst och större axlar så hon vill inte ha axelbandslöst. vi letar som bara den men hittar inget och nu är de 3mån kvar och vi känner att vi måste hitta en nu!

så billigt som möjligt.....

• Svar på tråden tärnklänning...
  • Mamli

jag titta på halens nu. perfekta klänningar..om hon inte vill ha en lång så skicka dom till henne. toppen pris dessutom!

får se vad hon säger men jag tycker de var jätte fina.

• Sonja68

Här fanns också några, lite dyrare men billigare än 3000 iaf!
    Har aldrig beställt från dem så jag vet inte om de är seriösa eller ej, men hade mejlkontakt i våras med dem ang. näbbklänningar och fick alltid svar.
    www.angelinas.se/list_varugrupp.asp&t=Bal%2DFestkl%E4nningar
    OM du går in och klickar på modellerna så finns de ofta i andra färger också!

• Mamli

ja där har jag kollat precis

de finns inga butiker i gbg som har fina billiga?
    hon ska dit på lördag

• Sonja68

Jag bor i norra Sverige så jag har dålig koll på Göteborg. Sorry. Nån annan som vet kanske?
    Lycka till!

• Spetan

mina tärnor i prisklass 2000.-+ sjal ,skrädda sydda.kolla mina bilder

• Superstarfia

man kan inte se dina bilder eftersom du valt att inte visa ditt galleri...

Spetan skrev 2009-09-02 19:18:22 följande:
    mina tärnor i prisklass 2000.-+ sjal ,skrädda sydda.kolla mina bilder
  • Nicossambo

kolla på halens hemsida, där finns rosa tärnklänningar dom är fina till bra priser. Halens.se

• Moja80

Kolla på tradera!!! Där ska min tärna få en klänning.Skräddarsydda i massa olika modeller och färger, helt nya!!!! För endast 250-300kr plus 118 kr i frakt!!!! Kan det bli bättre?

• rosesarered

Vet att det är många från Bt som beställt på gojane.com och vad jag har förstått så är det överkomliga priser där.
    Ett annat tips är klädmärket Vila som brukar ha väldigt fina klänningar som ligger på runt 500 kr.

Svar på tråden tärnklänning...