• Jelica83

Var hittar jag rosa ballerinaskor?

Som rubriken säger, jag vill ha ett par platta skor i rosa (eventuellt silver) men det verkar helt omöjligt. Tips nångon?

Planen är att temat ska gå i silver/rosa/vitt och drömmen vore att ha samma färg på skor, tärnans klänning och brudgummens slips. Jag har googlat men hittar ingenting :-/

• Svar på tråden Var hittar jag rosa ballerinaskor?
  • MrsHelloKitty

Såg att Halens hade silvriga ballerina i alla fall, rosa kan vara svårt att få tag på nu, är mer en vår och sommar färg, men kolla med andra nätbutiker, du kan ha tur! lycka till!

• MrsHelloKitty

Ellos hade rosa ballerina/lågpumps, men kanske inte rätt rosa färg? Kolla så får du se själv = )

• Jelica83

Tack för tipset! Det är ju ett tag kvar så jag får hoppas att det kommer in fler i början av nästa år :)

• Jelica83

Ellos hade inga som passade, men Halens hade i varje fall en perfekt ljusrosa tärnklänning! Tack igen! Den blir ju helt perfekt :)

• eli party

www.divinityred.se har ballerinaskor som man kan beställa i rosa eller silver.

Fick jättebra service där när jag handlade mina skor. Dom hade inte den färgen jag sökte i webshoppen men letade upp den åt mig :D!

• sara P

på divinityred har dom skor man kan välja färg på, även ett par lågskor :)

• metaley

Som andra har sagt divinityred kan ja verkligen rekomendera och har dom inte färgen du e utfter så e d bara att maila så skickar dom flera färgprover. Sen så tycker ja servicen e perfekt, t.ex. dom mailar och frågar om d e något dom undrar när d gäller färg val på detaljer:D

Svar på tråden Var hittar jag rosa ballerinaskor?