• EmMagnus

Restaurant Margareta Paviljongen i Malmö

Vi ska kolla på en lokal som jag hoppas på jättemycket på fredag, det är Restaurant Margareta Paviljongen i Malmö. Är det nån som har erfarenhet av den restaurangen. Jag gillar läget så himla mycket och kan verkligen visualisera hur vackert det kommer vara i mitten av maj. Men jag får lite konstiga vibbar när jag ringer och pratar med dem, verkar som att man bara ringer och stör... Jag hoppas bara att oron lägger sig efter fredag, så att jag kan släppa det.
    Men som sagt, det hade varit roligt att höra om nån annan har någon erfarenhet av dem.

• Svar på tråden Restaurant Margareta Paviljongen i Malmö
  • Meeru

Läget är ju utmärkt! Men lokalen är ganska sliten. Vi var där och tittade för ett tag sedan, men blev inte särskilt förtjusta eftersom den skulle behöva en del renovering. Två kompisar har varit där på bröllop, och de tyckte samma sak. Maten var dock god, enligt dem. Personalen och servicen har jag ingen koll på.

Men NI kanske gillar lokalen, och i så fall tror jag att ni kommer få ett härligt majbröllop. Om det är maj 2010 ni funderar på tror jag dock att ni ska skynda på, för de flesta lokaler vi tittade på var fullbokade i maj nästa år.

• EmMagnus

Tack så jättemycket för ditt svar.
    Låter ju inte så lovande att det var så slitet, jag vet att det är väldigt mycket uppbokat redan, eller det kanske egentligen inte är redan. Men det känns som att det är så himla långt kvar, fast det kanske inte är det egentligen.
    Låter iofs bra att maten är bra, som sagt jag gillar läget så mycket att jag nog kan tänka mig att stå ut med att det är lite slitet.

Svar på tråden Restaurant Margareta Paviljongen i Malmö