• RonnysNina

Brudbukett i höstfärger.

Hej!

Är det någon som har bilder på fina höst-brudbuketter att visa mig? I rött/orange/gult typ...

Har surftar runt en hel del på olika sidor (den där amerikanska med huuur mycket som helst tex, kommer inte ihåg vad den heter nu men alla verkar veta vilken det är ) men allt ligger så blandat tycker jag så nu börjar jag bli yr i skallen!

Tänkte göra det lite lätt för mig...

Tacksam för alla tips!

• Svar på tråden Brudbukett i höstfärger.
  • burberry

Gå in på bernzons blommor på nätet och titta runt lite på olika buketter..finns i alla färger...lycka till

• RonnysNina

Tack för tipset men där har jag redan varit.

• RonnysNina

Var har du hittat buketten längst till vänster på bloggen? Den var jättefin.

Hjartafró skrev 2009-09-04 16:22:42 följande:
    Har bloggat om några - www.gervide.se/
  • Hjartafró

Hm, ja du, ingen aning, men den innehåller ranunkel, så mycket vet jag.

• passionsblomman

Mitt råd är att du väljer ut bilder på buketter som du gillar i stil och form och uttryck och struntar i färgerna. Sådana bilder kan vara nehjälp för floristen att utöver dina ord förstå vad du tycker om.

Sök sedan färkombinationer helt fritt. Det kan likaväl vara tyger, papper, pärlor eller ett vykort med höstmotiv eller vad som helt där man ser exempel på färgskala.

Ge sena din florist lite frihet att komma med förslag på blommor och visa och beskriva sin tanke.

Ofta blir det både unikt och mycket vackrare än bruden kunnat tänka sig. Dessutom får du en bukett som är helt din och inte en ren kopia på någon annans.

• FramtidaFruSandberg

Jag har försöks hitta brudbuketter i vad jag tycker är höstfärger (dvs. gul, orange och röd). Kolla gärna på några bilder i mitt bildgalleri.

• RonnysNina

Ditt galleri är inte synligt.
    Jag har dock redan beställt min nu. Hade med mig några bilder och pratade läääänge med floristen så jag tror det kommer bli superbra.
    Blev dessutom bra mycket billigare än vad jag trott.

FramtidaFruSandberg skrev 2009-09-23 17:30:13 följande:
    Jag har försöks hitta brudbuketter i vad jag tycker är höstfärger (dvs. gul, orange och röd). Kolla gärna på några bilder i mitt bildgalleri.
Svar på tråden Brudbukett i höstfärger.