• 20110820

Tips på internetbutiker som säljer papper, stämplar mm?

Kommer att göra våra trycksaker själv men då jag inte bor varken i Stockholm, Göteborg eller Malmö verkar det vara dåligt med RIKTIGT bra butiker för papper, stämplar och andra pysselsaker.

Så jag efterlyser nu BRA internetbutiker med vettiga priser. Panduro vet jag redan, och några till, men rabbla gärna upp de ni vet så kanske vi kan göra en lista med butiker?

• Svar på tråden Tips på internetbutiker som säljer papper, stämplar mm?
  • Martinaa

Jag mailade nyligen till stampelfabriken.e-butiken.se/ och fick snabbt svar och jättebra kontakt så jag beställde en egendesignad stämpel därifrån som jag hoppas ska dimpa ner i brevlådan snaaaaart!

• 20110820
    Martinaa skrev 2009-09-07 22:51:11 följande:
    Jag mailade nyligen till stampelfabriken.e-butiken.se/ och fick snabbt svar och jättebra kontakt så jag beställde en egendesignad stämpel därifrån som jag hoppas ska dimpa ner i brevlådan snaaaaart!
    Åh, kan du inte skriva här när du fått den? Kommer också att skicka efter en egendesignad stämpel men vet inte varifrån än.
  • Martinaa

Absolut! Jag håller tummarna att den kommer idag, men jag vet inte hur snabba de är att tillverka specialstämplar. Enligt deras sida skickas normalt en leverans 1-2 dagar efter beställning, men det kanske bara gäller lagerförda varor...

Hur dags brukar posten komma förresten??

• 20110820

Jaa du, det beror på var på postrundan du bor Är gammal brevbärare och de första på min runda fick sin post strax efter 9 och de sista runt 1-tiden. Var snabbaste brevbäraren i stan

Jag hittade en sida från USA, addicted to stamps, dom hade över 10 000 stämplar! Var bara tvungen att lägga en beställning. Jösses med grejer dom hade. Nu väntar jag ivrigt på mitt paket men jag kan nog räkna med några veckors leverans! Just nu hade de rea på alla varor så det blev faktiskt billigt med tanke på hur mycket jag beställde

Svar på tråden Tips på internetbutiker som säljer papper, stämplar mm?