Här samlas vi som har oäkta brudbukett
Jag har köpt en bukett med sidenblommor, så jag tyckte vi skulle samlas vi som har en oäkta brudbukett.
Jag har köpt en bukett med sidenblommor, så jag tyckte vi skulle samlas vi som har en oäkta brudbukett.
hejhopp...ler....jag är skyldig som tusan.
Kommer själv inte att ha sidenblommor, däremot är jag nyfiken på varför ni väljer att ha fejkade blommor när det finns levande?
För min del är det för jag tycker det är onödigt att slänga ut tusentals kronor på en bukett som sen vissnar.
Jag undrar också varför man väljer sidenblommor. Tycker det ser så himla plastigt ut.. Min bukett var så himla fin och kostade 1000 kr, väl värda pengar!
jag är jättenöjd med den jag har fått idag. Ska försöka lägga till lite snäckor till den, får se...
Ja, huvudsaken är ju att man själv ät nöjd.
Vid mitt förra bröllop var jag blomlös - begrep aldrig varför jag skulle ha brudbukett öht. Det sades till mig att det var för att jag skulle ha händerna på ngt - och det avfärdade jag genom att jag hade dem på den jag älskade mest :D
gud vad man är dum ibland! alltså inte du utan jag!
Jag har inte ens tänkt tanken på en oäkta bukett!!
Inte för att jag skulle vilja ha en men att man kan ha en överhuvudtaget har jag inte ens funderat på
Tycker om när folk vågar göra som dom vill och inte som man "ska" eller som de flesta gör för att alla andra gör så...
att man inte ens reflekterar hur man vill ha det
Kul idé! Lycka till!