• Boomtown

Nu har jag lagt upp en massa bilder från vår bröllopsdag 30/8-09

Det är inscannade råkopior med text över. Men det får duga än så länge. Dom är inte tillfixade på något vis, det får göras senare när jag har valt ut vilka vi vill ha.

Vi hade en underbar dag och en otrolig tur med vädret.

• Svar på tråden Nu har jag lagt upp en massa bilder från vår bröllopsdag 30/8-09
  • Martinaa

Stort grattis till er!!

Vad fina ni var!

• Boomtown

Tack så mycket! Vad glad jag blir! Det ska bli kul att välja ut dom vi vill ha och så tänkte vi göra några i svart/vitt och sepia. Spännande. Det har ju varit lite nervöst med bilderna. Dels för att vi inte är av modellkvalite och dels för att vi inte hade råd med de dyra hippa fotograferna. Men jag blev nöjd med slutresultatet.

• nni

Tycker ni e jätte fina, o fin omgivning på fotona! Att välja ut i svart o vit o sepia e roligt, vi valde de mer klassiska eller orginella i just dessa färger så de kommer fram ännu mer.
    Sålänge man försöker va avslappnad framför kameran så brukar det nog bli bra

• Boomtown
    nni skrev 2009-09-14 21:51:56 följande:
    Tycker ni e jätte fina, o fin omgivning på fotona! Att välja ut i svart o vit o sepia e roligt, vi valde de mer klassiska eller orginella i just dessa färger så de kommer fram ännu mer.Sålänge man försöker va avslappnad framför kameran så brukar det nog bli bra
    På första hälften av bilderna är vi jättestela och ser arga ut. Men sen blev det bättre. Svårt att slappna av när man inte känner sig bekväm framför kameran. Men det blev ju bra till slut.

Som jag har sagt förut, ni är jättefina på era bilder! Jag tittade igen och fick lite nya idéer. Det får b.la. bli vit vinjettering på ett svartvitt kort som ni har gjort. Snyggt!
  • nni
    Boomtown skrev 2009-09-14 22:02:12 följande:
    På första hälften av bilderna är vi jättestela och ser arga ut. Men sen blev det bättre. Svårt att slappna av när man inte känner sig bekväm framför kameran. Men det blev ju bra till slut.Som jag har sagt förut, ni är jättefina på era bilder! Jag tittade igen och fick lite nya idéer. Det får b.la. bli vit vinjettering på ett svartvitt kort som ni har gjort. Snyggt!
    Jo det e klart. Själv gillar jag att bli fotad, men det e så olika ju.
    Jag gillar era iaf!
    Tack ska du ha!! Menar du dom med motljus alltså "siluett" bilderna?
    Gillar dom mycket, har t o m beställt en liknande i canvas. Vår fotograf ställde in sina kameror i olika ljuskvalite. Men det kan man ju själv trolla fram i photoshop eller liknande.
  • Boomtown
    nni skrev 2009-09-14 22:10:01 följande:
    Jo det e klart. Själv gillar jag att bli fotad, men det e så olika ju. Jag gillar era iaf!Tack ska du ha!! Menar du dom med motljus alltså "siluett" bilderna?Gillar dom mycket, har t o m beställt en liknande i canvas. Vår fotograf ställde in sina kameror i olika ljuskvalite. Men det kan man ju själv trolla fram i photoshop eller liknande.
    Nej, den första bilden du har på din blogg, närbilden. Tänk vad mycket det gör med den vita vinjetteringen runt om. Var ska du beställa din canvas? Blir jätteglad av att du gillar våra bilder!
  • nni

Jaha, haha, tack så mycket! Vi själva som skapat den vita inramningen. Samt har fixat kollagen på vår sida. Så mycket roligt man kan göra med foto.
    Har beställt canvasen från fotografen.
    Roligt du blev glad för kommentarerna!

• Alexxxi

Grattis=) Jättefina bilder=)

• Boomtown
    Alexxxi skrev 2009-09-14 22:38:09 följande:
    Grattis=) Jättefina bilder=)
    Man tackar allra ödmjukast
  • Pentan

Åh vad kul! Ni är så fina ihop!!

• Boomtown
    Pentan skrev 2009-09-17 11:48:42 följande:
    Åh vad kul! Ni är så fina ihop!!
    Tack!

Jag kollade ert bildspel också. Jättefint! Kul att ha ett bildspel från början till slut med fin musik till.
  • Boomtown
    Sonja68 skrev 2009-09-17 13:48:41 följande:
    Underbara bilder!
    Tack, vad glad jag blir!
  • puppis

Jättefina bilder, stort grattis till ER!!

• Taaanja

Grattis till er, mycket vackra bilder!

Svar på tråden Nu har jag lagt upp en massa bilder från vår bröllopsdag 30/8-09