Kollade också Triumph idag, blev guidad till deras systerbutik "Sköna Under" tvärs över gatan där det fanns det mer. Hittade 5 olika modeller varav 4 i ivory och en kritvit. men priserna... från 1100:- och uppåt. Lutar åt nätbeställning för min del...
2 månader för oss med! Såg att ni skulle gifta er den 5 dec, vi gifter oss den 4 dec.
lexiwed skrev 2009-10-06 10:15:30 följande:
Bebisen är tre och en halv månad och tycker mycket om att äta, så en del har redan försvunnit. Hoppas kunna få bort lite till med barnvagnsrundor upp och ner i backarna Magen är ju fortfarande mjuk och oformlig eller lös som brudklänningstanten sa .Var på Triumph och provade deras torsletter eller vad det nu heter i veckan. Satt så där! Dom var ganska korta i modellen så om man har lite midja och höfter så kommer det liksom ut under den..... Inte jättesnyggt. Dom hade en cremefärgad som var bättre än den vita, men jag letar vidare tror jag! Bara två månade kvar för oss nu......!
[/citat]
Blivandefrueriksson skrev 2009-10-06 14:43:10 följande:
[citat]
Luring kollade på blocket men fanns inget just nu, kollade på hela sverige. Men jag håller ögona öppna för 1 kr st.Ev ska vi kolla på en till lokal som sambon är sugen på, jag vet inte om det skulel funka men han vill att vi ska kolla på den ialla fall och får väll göra det då
Hoppas du hittar glas alternativt ännu bättre, det finns champagneglas i lokalen!