• Tausen

Ni med budget på max 20.000 kr samlas här

Tack för tipen. jag krukväxter kanske faktiskr blir riktigt snygg. Typ höga vita krukor med nån låg klängväxt i :)
    Då kan man ju dessutom ha kvar dem sen. tål att funderas på detta :)

• Tausen

ja jag funderade lite på att kanske dekorera med nåt med silver i varje blomma i så fall, ev klistra på nån fin dekoration på krukorna.

vi är tre skrev 2009-09-29 20:48:07 följande:

får köpa sprejfärg och ha på blommorna eller krukorna. silver tänkte jag =)
  • Tausen

ah..jag tror jag börjar komma någonstans här :)

KatjaB skrev 2009-09-30 13:41:59 följande:
    silverfärgat gräs kanske?
  • Tausen

skor är svårt...Jag har halgus valgus(en knöl bredvis storstån) och har riktigt stora problem med attt hitta ett par skor som är snygga, men ändå så pass sköna att jag kan gå i de en hel kväll. Har inte stort utrymme i budgeten för skor heller...vet inte hur jag skall lösa det.

• Tausen

Tänkte att vi ska kika på skor, väska och sånt på mellandagsrean (men ett par vita öppna sommarskor blir nog svårt attt få tag i då)

• Tausen

Hittade fina underkläder på cubus idag till 20% rabatt. De är sexiga..fast jag tror ju iof inte att det kommer vara så svårt att få komma till den natten ändå :D

• Tausen

Det är ju så mycket som kostar. Vi tänkte försöka hamna
    under 20 000:-, men vissa saker vill vi inte riktigt kompromissa med. jag Vill.t.ex ha min fina klänning(hittat en på millys dock) och min m2b vill köpa sina kläder (inte hyra). Bara där är vi ju minst uppe i 5000:- och då tycker jag att vi hittat billigt.
    och jag Vill ha fin håruppsättning och igår insåg jag att jag kommer vilja ha fina underkläder, blev kär i en korsett från triump och då vill jag ju matchande trosor och stayups...hm...
    Nu har vi inte med ringarna i budgetet(tar dem på avbetalning istället) och jag har börjat lägga undan pengar till håruppsättning på sidan om. men får väl försöka hålla priserna nere så mycket som det går iaf...
    Spännande attt se var det slutar det här...

• Tausen

var de två tillsammans eller hur var det??

• Tausen

Iadg fick jag mina löpare som jag köpte via BT, de var fina, Kommer nog bi jätte snyggt på borden.
    Vann ett bud på tradera på en söt tiara också. En bra dag :D

• Tausen

Vi kommer köra på vita heldukar med gröna löpare med vitt och silver pynt på + vita vaser med en vit blomma i varje....tror jag nu iaf

Nyårsdagen2011 skrev 2009-10-10 12:50:50 följande:
    aha låter fint. hon som ska servera åt oss tyckte vi skulle ha blå löpare med vitt och silver pynt på.
  • Tausen

Vi räknar inte med resan då vi ska önska bidrag till den (vi får ju se hur långt vi tar oss) sen räknar vi inte ringarna eller, tar dem på avbetalning så då SER ju budgeten lite bättre ut iaf...:P

• Tausen

Vi har mest budget för vår egen skull för att det inte ska dra iväg allt för mycket och för att vi ska veta hur mycket vi måste få ihop..och vi räknar inte med ringarna för vi ska inte spara pengar till dem nu, utan tar dem på avbetlning.
    Sen kanske vi inte håller den till punkt och pricka heller när det kommer till kritan, men vi har iaf ett hum av vart vi kommer att hamna.
    och vi hoppas fortfarande på 20 000:- (utan ringar) med fest och middag för 100pers.
    Har fyndat en del grejer iaf..
    Sen känner jag att vår egen känsla av att vara fina är viktigare än att det tillkommer två rätter på buffén. jag vill ha fin klänning(ska beställa från Kina) och jag Vill ha fina underkläder (hittat en korsett på tradera som jag håller tummarna för), vill vara fin i håret m.m. för att jag ska kunna känna mig extra speciellt vacker den dan.
    Vi får väl se om vi lyckas i slutändan.

• Tausen

Vi har inte ens tänkt på nattamat..men de får väl ta sånt som är kvar från buffen om de är hunrgiga. Är det snålt??

• Tausen

ooo idag fick jag hem min väska som jag beställt från tradera för 25:- (inkl. frakt) och den var JÄTTE fin, kommer bli perfekt under kvällen. Härligt med fynd!!
    Kika i mitt galleri om ni vill

• Tausen

Den blev tokbillig så jag chansade..och den var hundra gånger finare i verkligheten :)

majsan801 skrev 2009-10-20 15:12:15 följande:
    Tausen haha den har jag tittat på med på tradera, bjöd dock inte
  • Tausen

Hittade vita hold ups på lindex för 29:- idag och så fick vi hem papperna till inbjudningskorten så snart kan vi sätta igång med dem :)
    Väntar även på ett par vita sandaler som jag ropade hem från tradera för 1:- Hoppas de är fina för då är det bästa fyndet någonsin :)

• Tausen

Bluebride: Jag tyckte att det första alternativet lät väldigt gott!

Svar på tråden Ni med budget på max 20.000 kr samlas här