Ni med budget på max 20.000 kr samlas här
jag vet inte när, men sökte och hittade en sida från 08? där den tjejen hade köpt för 1 kr st från öb så de gör la det ibland då. Jag har inte tänkt på det annars.
jag vet inte när, men sökte och hittade en sida från 08? där den tjejen hade köpt för 1 kr st från öb så de gör la det ibland då. Jag har inte tänkt på det annars.
megi vi får tipsa varann och hålla utkik..
Luring kollade på blocket men fanns inget just nu, kollade på hela sverige. Men jag håller ögona öppna för 1 kr st.
Ev ska vi kolla på en till lokal som sambon är sugen på, jag vet inte om det skulel funka men han vill att vi ska kolla på den ialla fall och får väll göra det då
Åh då va det fixat, behöver inte kolla på den andra lokalen då de bara hyr ut till företag. Rätt så bra för då har vi bara den lokalen som bi prel bokat och jag är nöjd med den..
har ni bål så går det med vanliga vin glas
Jag hoppas endå på att ikea utförsäljning sedan. 200 kr för 60 glas är ju inte så dyrt men inte så billigt heller när de brukar ha deras utförsäljning för 1kr st
Åh titta in på denna klänningen, så underbart vacker. så fin..
www.brollopstorget.se/Annonser/
klistra in hela länken för att kunna se den.
Ja den var helt gudomlig.. Mn killen tycker den jag har i galleriet är bättre så blir att beställa den i Juni..
Jag håller pandis ringarna är ju i samband med bröllopet, resan är ju fler och fler som tar senare och inte i direkt samband med dagen D.
Vi har inräknat min ring i budgeten.
Vet nog lite mera vad det blir för kvälls mat framåt 12 slaget nu. Detta vet jag hittills.
Kycklingspett
Pastasallad
Tunnbröd med 2 olik sorters röror
vitlöksbröd med fetaost skiva och torkad tomat på
Kommer ni på något mera?
Haha kom på att ska nog förklara mig lite, de flesta som vi har bjudit kommer efter den stora middagen. Det är bara den närmsta familjen som är bjuden till 2 rätters. Så det är däfrör vi ska ha lite lättare mat framåt natten.
Fru Indosaurie skrev 2009-10-11 20:50:55 följande:
katja ja där har du ju något gammalt.
det känns som det blir lite för kallt för oss att ha korv med bröd som vickningsmat ioch med att vi gifter oss 31 dec. Så det blir det andra för oss och i och med att det är kall mat med så är det smidigt att förbereda. Ja förresten vitlöksbröden är ju varma.
Jag räknar inte förlovningsringarna.
Cape du har rätt med glitter och galmour, vi ska ju ha lila,turkost och silver och finns så mycket framme redan nu så jag spanar för fullt.
Någon som vet vad ikea´s ljuslyktor kostar? ska dek dem själv.
www.tradera.com/10-st-ljuslyktor-i-glas-IKEA-auktion_100836941 såna jag menar.
cape tack ska ta mig en tur och inhandla dem i helgen. Har ju beställt dekoren till dem nu på panduro som borde komma nästa vecka.
Katja det måste väll vara att binda ihop alla på mitten och sen fästa i en slags ram och sen dra dem utåt kanterna/hörnen.
Vi kommer att bara för maten betala ca5000kr. Och vi är ca 70 pers har hittat ett ställe i jkpg som caterar en grekisk buffe för 69 kr per person, helt lagom tycker jag.
majsan ja det är toppen att man får det så billigt, minimum är 12 pers för den cateringen och det är ju inga problem.
Caterings buffé
Endast 69:- p.p. (för över 12 personer)
Grillblandning bestående av souvlaki, shish kebab, kycklingspett med tzatziki, vitlökskräm, vitlöksbröd, grekisksallad,hoummus och klyftpotatis
Dock kommer vi välja potatisgratäng istället, var inga problem sa de.
Ja jag hoppas det Det är riktiogt god mat där annars så cateringen borde va lika god.