Ni med budget på max 20.000 kr samlas här
kolla på lindex, de har rätt fina gördlar i cremefärgat och vitt spetstyg, de sitter ju så att de håller in magen och på rätt ställe så att magen täcks helt och hållet.
kolla på lindex, de har rätt fina gördlar i cremefärgat och vitt spetstyg, de sitter ju så att de håller in magen och på rätt ställe så att magen täcks helt och hållet.
Fast engångs champagneglad brukar i regel kosta en slant de med, då ska du ha tur och hitta på tex ÖB. Har ni inga släktingar som har en del glas då? Då kanske ni kan låna ihop till allt? Tex mina föräldrar har 20 st glas, så om det inte hade funnits i lokalen så hade vi inte behövt köpa så vansinnigt många när vi väl hade kollat runt hos alla i familjen, blev en del när vi räknade ihop det
oj då, vad hyggligt av dem att bara ångra sig sådär!
Det gör man väl inte, om det inte har hänt nåt så är det ju inget som man ändrar som om det vore vilket fest som helst. Det är ju en ganska så viktig dag i ens liv. Trist om vännerna inte vill glädjas och vara en del utav den.
mrs ida: oj, vilken framförhållning.. har ni redan börjat planera alltså?
www.brollopstorget.se/Annonser/
om länken inte funkar nu så klistra in hela länken så funkar det.
men då vill det ju sig till att folk bor i närheten av solna, annars blir ju frakten rätt dyr
hahah, oj då.. ja det var ju skillnad förstås
vi räknar inte heller in resan, det beror ju lite på hur pass mycket vi hinner spara. Vi tummar helst inte på det vi vill ha utan väntar i så fall någon månad med att åka på resan, ifall det skulle vara så att det blir tight med att spara ihop till allt.
vi ska ha korv med bröd och chokladpucko som vickningsmat. Hoppas andra tycker det är lika gott som vi tycker, och så är det ju inget större jobb med det heller.
vi räknar med ringen, men inte förlovningsringarna, visserligen så köpte vi ju dem nyligen men det kändes som att det inte tillhörde bröllopet.
I övrigt så är det ALLA kostnader som räknas in, ja förutom resan då eftersom vi inte bestämt när det blir riktigt än.
Kom förresten på att jag har ju vita stayups som är jättefina med strumpebandshållare till. Har använt dem bara en gång o de är hela.. mitt "något gammalt kanske"
tausen: vad bra! den var ju riktigt söt
trollia: vad bra att det blev så billigt
Vad räknar ni förresten att all mat ska gå på per person?, och ska ni göra det själva eller catera? Vill absolut inte att gästerna eller vi ska behöva jobba, vet dock inte hur man löser det med folk som serverar ifall man ska försöka komma billigare undan.
undrar hur svårt det är att fästa fiberduk i taket, så att det samlas i mitten.. tycker det är så otroligt fint med sånt i taket men det är ju ett rätt så stort rum vi ska vistas i.. kanske tar jag mig vatten över huvudet?