vinter Brudar 2009/2010
Här tänkte jag göra ett försök att samla upp alla brudar som ska gifta sig i vintern 2009/2010.
Vi kan prata om BRÖLLOP, familj, vänner, problem,
och lycka allt som faller oss in.
så vad säger ni? ska vi köra!
Här tänkte jag göra ett försök att samla upp alla brudar som ska gifta sig i vintern 2009/2010.
Vi kan prata om BRÖLLOP, familj, vänner, problem,
och lycka allt som faller oss in.
så vad säger ni? ska vi köra!
Tänkte att jag börjar väl detta inlägg med att berätta att vi slåt till med ett klassiskt vinterbröllop den 27februari 2010
vi har bokat lokal och kyrka.. ska bli så härligt..
och inte är det så fasligt långt kvar heller :)
Här har vi en till vinterbrud. Vårt bröllop blir 13 feb 2010. Har du hittat några skor/kängor? Ska du ha olika skor ute och inne? Hur många gäster ska ni ha?
Hej!
Jag hör till 2011 brudarna men frågar er iallafall : Hur bestämde ni ert datum? Vi har inget datum i februari och funderar på 5/2 eller 12/2 mest pga. att det då brukar finnas snö och vara härlig vinter. Dock oroar jag mig lite över flunsatider och magsjukesvängar, vi har småbarn. Nä kan inte tänka så heller utan bara bestämma ett datum. Vad fick er att bestämma?
Hej!
jag bestämde datum genom att tänka att jag ville ha chans för snö februari är väl då rätt månad eller? sen e det ju lite svårt det här med influensa tider... men jag hoppas att vi inte är mer än lite förkylda
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3503546.html
här är flera vinterbrudar :)
Hur har ni tänkt vad gäller vigseltiden? Vi vill gärna ha mörkt då för efteråt ska vi ha fackeltåg till festlokalen som bara är ca. 5 min. bort. Är kl. 15 för tidigt i februari? Tänker att fördrinken blir redan strax efter kl. 16 då...? Hm, om vigseln är kl. 16 så måste vi väl sluta fota utomhus redan strax efter kl. 14 antar jag pga. ljuset. Blir lång väntan mellan. Tips tack!
Hej, är reporter och letar efter att par att följa på själva bröllopsdagen. Skulle ni tycka att det var roligt? Ert bröllop ska ske senast 8/1, och gärna i Stockholmsområdet. mejla mig: viktoria.hansen@aftonbladet.se