• arosi

LÄMNAD

Efter nästan 6 månader har jag vågar mig in här igen känns lite konstigt det började ju med att jag anmälde mig för att jag höll på att planera ett bröllop men killen jag varit förlovad med i 2,5 år. Men 4 mån innan bröllopet så drar han och lämnar mig . Kan inte beskriva hur det kändes att bara stå där i en chock som kom över mig . Kändes som hela livet bara gick i kras med alla planer lokal som var bokad familj och vänner som skulle komma från lite överallt. Även nu när det gått ett tag så är det svårt när man tänker på alla planer tittar på kortprover som man beställt eller kläningen som var planerad att köpas . Och nu när jag är inne här efter så lång tid så känns det lite jobbigt . Men man får väll tänka att det finns en mening med allt som händer och att det väntar något bättre .

• Svar på tråden LÄMNAD
  • Sonja68

Så tråkigt, men du är stark som ändå blickar framåt. Precis som du säger så finns det nog en mening med detta. Något bättre väntar på dig Många kramar till dig!

• pingst2010

Ja usch din stackare vad hemskt det måste vara . .Svårt att tro att det finns någon mening med allt ibland speciellt i ett sånt läge.Hoppas det känns lite bättre nu ett tag efter .

• sms å fotboll

Usch vad tufft... Strongt att våga dig hit igen, jag vet inte om jag hade orkat.

Du får göra som Nalle Puh och skaffa dig en ballong för "Ingen kan ju vara nere med en ballong" :)

Skämt å sido. Allt har en mening så det är bara att försöka leva livet så gott man kan.

• lecaroline

Jag hade en arbetskamrat som råkade ut för nästan samma sak.
    Jag kan tala om att även om man inte kan förstå allt som händer innombords så såg vi hur hon led och mådde dåligt!!
    Fy Fan för sådan vele killar!!

Stor bamse kram till dig och välkommen tillbax

• arosi

gud va söta ni är alla tack för svar ja ibland undara man hur killar tänker när dom gör vissa saker

• Miss Biii

gumman, stackare!!! *kramar*

• Humlan66

klart det gör :) Det är jag övertygad om. Nått större och bättre kommer att hända dig .
    Jag hade hemst svårt då jag precis hade bestämmt mig för att bli gravid men fick ett cancerbesked- världen rasa- men jag tänker som du. Det ÄR någon mening med allt och nu ska jag ju gifta om mig med en urgullig kille och vi ska skaffa vovve och han är så nöjd med det

kram på dig

• Murmelina

Vad fruktansvärt. Du förtjänar någon mycket bättre. Jag blir mkt berörd av det som hänt dig och önskar dig all lycka och styrka i framtiden.

• Taaanja

Vet inte vad jag ska säga, jag är ledsen för din skull. Du förtjänar bättre. Du får se de som att det var meningen. Lycka till med allt Arosi (iranie föresten?)

• wiii

men samtidigt, bra att han velade innan bröllopet, och inte strax efter.. fattar ju så klart att det är sjukt jobbigt, men tänk om man fått gå igenom skilsmssa strax efter att man gift sig?

lecaroline skrev 2009-09-17 14:08:41 följande:
    Fy Fan för sådan vele killar!!
  • mittid

Att gifta sig med fel person är värre än att fel person lämnar en innan man gift sig... inte just när det sker men senare!
    Att få barn med "fel" person och sen behöva skilja sig av en eller annan orsak/bli lämnad, det är värre än värst...
    Med det vill jag säga: Du har hela livet framför dig, var rädd om dig och välj med omsorg!

• arosi

hej igen och tack för alla underbara svar känns så skönt att få stöd och tips från personer man knapt känner men endå så känner man sig nära . Som många säger så klart att man ska vara glad att detta hände nu och inte när vi hade gift oss och skaffat barn. Och nu känner jag mig så mycket bättre har till och med börjat datat igen efter en låååång tid då jag trodde att det inte kommer att finnas någon annan där ute , men klart det finns kanske tilloch med bättre . Lycka till önskar jag er alla och vem vet kanske får ni glad basked om en ny planering på bröllop

• Fårävvör

Lycka till! Såklart du kommer hitta någon bättre!

Min fästmans ex gjorde något liknande. Efter många år tillsammans och 3,5 år som förlovade berättade hon en dag att hon hade träffat en annan och skulle flytta över halva sverige för att bo med den nya killen... Jag önskar ingen att vara med om det, för jag vet hur dåligt min fästman mådde. Men samtidigt är det ju ändå så att om det inte hade hänt hade jag aldrig träffat min blivande man! Så ofta bär nog ändå det onda något väldigt gott med sig.

Svar på tråden LÄMNAD