• Sång och tavlor

Hur överraskar ni er älskling på bröllopsdagen?

Hur överraskar ni er älskling på bröllopsdagen?

Hur skulle ni vilja bli överraskade?

Och hur blev det egentligen? ;)

• Svar på tråden Hur överraskar ni er älskling på bröllopsdagen?
  • gumzan

jag vet inte om jag vågar men kanske så kommer jag sjunga "du är min man" på kvällen men som sagt vet inte om jag the guts för det än :)

• Sång och tavlor
    gumzan skrev 2009-09-17 20:21:16 följande:
    jag vet inte om jag vågar men kanske så kommer jag sjunga "du är min man" på kvällen men som sagt vet inte om jag the guts för det än :)
    Jag är helt säker på att sången blir mycket uppskattad!
    Bara gör det!
  • wiicky
    gumzan skrev 2009-09-17 20:21:16 följande:
    Det tänkte jag göra, lite på skämt eftersom det är min mans hatsång. Han har lovat att skilja sig om jag sjunger den. Måste ju testa gränserna.... :P
  • Sång och tavlor

Gränser är till för att testas!

wiicky skrev 2009-09-17 22:18:55 följande:
    Det tänkte jag göra, lite på skämt eftersom det är min mans hatsång. Han har lovat att skilja sig om jag sjunger den. Måste ju testa gränserna.... :P
  • ascensionday

Jag tänkte också sjunga en eller två sånger, varav den ena (den som än så länge är kanske) en egen komposition. Och så blir ju klänningen en överraskning, och underkläderna...

• Sång och tavlor

Så fort min pojkvän vill få tyst på mitt tjat, börjar han sjunga. Det går inte att hålla sig för skratt då.

Det är rätt underbart.

Svar på tråden Hur överraskar ni er älskling på bröllopsdagen?