nu är mina skor beställda!!!
beställde mina skor idag. från matildasfest. bild finns i mitt galleri. fick välja klackhöjd och färg själv så bilden i galleriet stämmer inte riktigt mina kommer att va ljusrosa
beställde mina skor idag. från matildasfest. bild finns i mitt galleri. fick välja klackhöjd och färg själv så bilden i galleriet stämmer inte riktigt mina kommer att va ljusrosa
Riktigt snygga skor ju :) Önskar okxå att ja vågade beställa där ifrån :P
man fick måttbeställa så dom tar ut rätt skor till en
Såg d, men d e mer klacken som e mitt bekymer.. När d står 5 cm klack så känns d som att d e en jätte lång klack :p
jag beställde 3.75 cm klack
sambon är bara 5 cm längre än mig så kan inte ha för hög.
Okej, för dom ja kolla på så stod d mellan 5-5 cm klack på man kunnde välja
okej. många har 2.5 cm klack och upp till 10 cm
har du titta i alla kategorier?
Jo, men fastnade för ett pra rosa glittriga skor men den minsta klacken e som sagt 5 cm å vet inte om dom kan sätta liknande tyg på dom andra skorna me mindre klack
ja okej. jag tycke inte 5 cm är mycke klack. är din grabb tillräckligt lång tycker jag du kan ha det
Han e ju inte d, typ 2 cm längre :p sen hör ja å skor me klack inte ihop riktigt, får för ont + så trampar ja lätt snet å vill inte helst spendera dagen på sjukan :D
oki
fick mina vackra skor idag är hel nöjd :)
Åh vad jag känner igen mig i det där =)
Jag läste dock ngnstans att det kanske gick att fråga om de kunde sätta dit en annan och lägre klack om man ville... Jag samlar också mod till att kanske beställa därifrån, men är så rädd att det blir helfel!