• kärlekspar

han fyller

hej

Vi tänkte gifta oss om ett år ungefär.
    Jagfriade till honom den 5 sep. Och lokalen är
    ledig den 4 septemper nästa år. menhan fyller den dagen.

Jag kan tycka att det ska ju bli våran bröllopsdag...kanske inte så roligt att han fyller den dagen..jag menar i framtiden också när man ska fira bröllopsdag...eller så kanske inte det spelar någon roll egentligen...ucsh jag vet inte o vi måste ju bestämma oss snabbt pga lokalen.

skulle ni tycka att det spelar någon roll??

• Svar på tråden han fyller
  • Alexxxi

Jag har haft samma tankar som du.

Ville först att vi skulle gifta oss 15e maj nästa år på min födelsedag, det är ju en lördag så jag tänkte ja varför inte.

Men sen ångrade jag mig faktiskt, kände att jag ville att min bröllopsdag ska va helt för sig. Så vi flyttade till 5e juni.

Men han kanske inte bryr sig om sånt?

• kärlekspar

nej han bryr sig inte om det..det är faktiskt mer jag som tycker att bröllopsdagen ska vara helt för sig själv..

• Fenixx

just med kalas är det ju kanske inte alltid man firar just det datumet ändå utan blir till helger så släkt/vänner kan komma osv

så får ni ändå det datumet för er själva att fira eran bröllopsdag för det mesta om han ändå inte tycker det spelar någon roll.

sambons bror gifte sig på deras pappas födelsedag, men var ingen som brydde sig så om.

jag tycker ju ni ska satsa på 4e september, ett väldigt bra datum.
    inte alls partisk då vi ska gifta oss då.

• kärlekspar

precis så sa han också faktiskt o det ligger ju nåt i det...

• Alexxxi

Hehe så länge det inte drabbar din så gör d väl inget=P En mindre present att köpa=P Haha skojar bara

kärlekspar skrev 2009-09-18 14:03:07 följande:
    nej han bryr sig inte om det..det är faktiskt mer jag som tycker att bröllopsdagen ska vara helt för sig själv..
Svar på tråden han fyller