Jag håller med föregående talare, och tänkte bara kommentera vad du skrivit på din egen presentation:
"Hade en underbar dag med mycket lycka och glada miner. Vi hade ett litet familjebröllop med våra närmsta och det blev jättelyckat.Vi gifte oss i Sölvesborgs kyrka och hade festen i Hälleviks bygdegård vilket var jättelyckat!!!!!! "
Om det i det stora hela var lyckat men några småsaker gick snett tycker jag faktiskt att ni borde vara glada och nöjda med det resultatet. Jag vet en brud här på BT vars bröllop blev HEELT crazy. Hon heter Energy här på BT, hoppas hon inte tar illa upp för att jag kommenterar om henne, men hon har skrivit bloggar om sin bröllopsdag, och vad jag förstår verkade hon nästan ha gråtit sig igenom sin bröllopsdag och kaoset gjorde att familjemedlemmar inte fick se henne gifta sig etc. Att hon och hennes make nu väljer att ha ett nytt "bröllop" för att förnya sina löften kan jag faktiskt isåfall förstå, men inte om man i det stora hela är nöjd.
Jag var lite irriterad på småsaker efter vår bröllopsdag som kunde ha gått bättre, men efter att jag läst Energys bröllopsblogg (www.brollopstorget.se/Bloggar-3-49/b2105.html) så var det bara att vara tyst.
Jag skulle isåfall rekommendera er att kanske åka bort på tu man hand och fira er årsdag på något mysigt ställe? Eller kanske anlita en fotograf för att ta nya fina kort på er som par på någon årsdag osv? Vi hade inte ens någon organiserad bröllopsvideo utan har fått se filmsnuttar våra vänner filmat med sina mobilkameror och digitalkameror, jag tycker att det är jätteroligt att se och oavsett hur det framställs i videona vet ju JAG att den dagen gick i kärlekens tecken och att vi var otroligt lyckliga över att få säga JA till varandra (även om det inte heller hördes i deras videos
)