berjaya Langkawi
Hej!
Vi funderar på att åka till Langkawi på brllopsresa och vill gärna bo i en bungalow på pålar och ar hittat Berjaya på Langkawi, är det någon som bott där? Vad tyckte ni om det i så fall?
Mvh
Kristina
Hej!
Vi funderar på att åka till Langkawi på brllopsresa och vill gärna bo i en bungalow på pålar och ar hittat Berjaya på Langkawi, är det någon som bott där? Vad tyckte ni om det i så fall?
Mvh
Kristina
Vi har precis bokad resa till bl a Langkawi i mars nästa år! Vi har inte bestämt hotell än men kan kika in här igen när vi bestämt oss. Tjejen som hjälper oss att boka har varit på Langkawi så hon skulle ge oss lite tips på hotell nästa vecka :)
Hej!
Tack ja då ska jag hålla ögonen öppna, fråga henne gärna om berjaya även om hon inte rekommenderar det för att se om hon vet något om det.
"puffar"
Hej,
förlåt jag har totalt glömt att jag skulle posta här igen efter vi varit på Resia :) Vi har faktiskt bokat rum på Berjaya eftersom tjejen som bokade rekommenderade det och det verkade bra.
Har ni bestämt er om ni ska åka dit?
Hej!
KJa vi har bokat två nätter i en junior chalet on water. Vad har Ni bokat?
Hoppas detr blir bra i alla fall
minns inte riktigt vilket rum vi tog men det var nog inte en sån på vattnet.
Ska ni åka vidare sedan eftersom ni bara bokat två nätter?
Hej!
Ja, vi ska gifta oss i Thailand innan vi kommer till Malaysia men sedan kommer vi att vara någon vecka på Langkawi men inte bo på berjaya. Vi vill gärna bo på Cenang stranden de andra dagarna, det är lite mera restauranger o dyl att välja på där.
Hur länge ska ni stanna?
/Kristina
Vi stannar på Langkawi i 10 dagar. Vi har räknat med att åka runt lite på dagsutflykter så vi kommer nog inte vara på samma ställe hela tiden även om vi bor på Berjaya.
Vi åker till Singapore några dagar innan Langkawi och så stannar vi några dagar i KL innan vi flyger hem :)
Vad mysigt att gifta sig i Thailand!
Om ni vill bo vid Chenang stranden kan jag rekomendera Casa Del Mar www.casadelmar-langkawi.com/ Där bodde vi, och det var helt underbart!