• Linadesign

Ställe med bastu eller badtunna + övernattning

Jag skulle vilja ha tips på mysiga ställen i Göteborgstrakten (inom ca 10 mil från Gbg) där det finns bastu eller badtunna och möjlighet till övernattning.

Vi är ca 10 pers som ska fira min kompis 30-års dag.

• Svar på tråden Ställe med bastu eller badtunna + övernattning
  • AoU

Kan tipsa om Ästad Gård utanför Varberg. De har en fantastiskt miljö och mycket att välja på. Du kan själv gå in på hemsidan och titta www.astadgard.nu Kan varmt rekomndera det!

• Linadesign

Min make var där på sin svensexa och tyckte det var superbra! Själv har jag varit där på "Fångarna på gården" för några år sedan vilket var hur kul som helst. Bra förslag!

AoU skrev 2009-09-21 15:58:40 följande:
    Kan tipsa om Ästad Gård utanför Varberg. De har en fantastiskt miljö och mycket att välja på. Du kan själv gå in på hemsidan och titta www.astadgard.nu Kan varmt rekomndera det!
  • Vinröd

Jag vet att Ullareds camping har både bastu och badtunna. De har massor av olika stugor man kan hyra. Kanske lite shopping i samband med badandet?

• ninni84r

Ulvanstorps tunnbrödsbageri - min m2bs föräldrar som äger det. de har tunnbrödsbak om man vill baka, sen har de även badtunna ute i skogen. jättemysigt. www.ulvanstorps.se

Svar på tråden Ställe med bastu eller badtunna + övernattning