• Paja

Inbjudningkort i form av pussel

Ja som rubriken lyder undrar jag om någon vet var man kan få tag på små pussel att göra inbjudningskort på? Såg i bröllopsguiden att det fanns, men det låg inte med på återförsäljarens hemsida, nån som kan hjälpa mig??

• Svar på tråden Inbjudningkort i form av pussel
  • miaik

Maila Spira kortdesign och fråga!

• Tessandy

Hej Paja..

Om du får reda på var man kan få tag på puzzel till inbjudningskort får du gära skriva det här igen..

• Paja

har ine fått svar från spira kortdesign än, men jag håller ögon öppna

• Flodis Hjärtat

Såg det i senaste bröllopstidnignen. Skit häftigt. Sånna vill ja med ha.

• Paja

210 kr kostade ENBART pussel UTAN tryck! har ju sett billigare leverantörer än det, kankse ska kolla med Spira om de kan trycka de någon annanstans!

• KatjaB

Kul idé med pussel men är lite sketiskt till att i så fall skicka det till alla gäster. Tror tex min mormor har lite för taskig syn för att få ihop det. Hon har haft gråstarr några gånger

• Sebastiána
    KatjaB skrev 2009-10-12 22:33:42 följande:
    Kul idé med pussel men är lite sketiskt till att i så fall skicka det till alla gäster. Tror tex min mormor har lite för taskig syn för att få ihop det. Hon har haft gråstarr några gånger
    Jag tror för egen del att en del gäster inte kommer att bry sig om/fatta att de ska lägga pusslet. Risken är att det blir olagt och då får de inte informationen.
Svar på tråden Inbjudningkort i form av pussel