transport av gäster i Stockholm
hej,
Vad tror ni det kostar att hyra en buss för ett 80 tal gäster som ska åka en sträcka på max en mil? Alltså vi kommer att behöva hyra bussen 30 min -1 tim. Vi bor i Stockholm. VIlka bussbolag är bra?
hej,
Vad tror ni det kostar att hyra en buss för ett 80 tal gäster som ska åka en sträcka på max en mil? Alltså vi kommer att behöva hyra bussen 30 min -1 tim. Vi bor i Stockholm. VIlka bussbolag är bra?
5000 kr ungefär, eftersom det krävs mer än en buss. När jag tog in offerter i somras låg de flesta bussbolag på ca 2500 kr per timme och buss.
Vi valde dock att inte hyra buss, så jag har inga bolag att rekommendera. Om jag valt utan tanke på priset så hade det blivit SL:s veteranbussar, men de är är några tusen dyrare.
Jag vet inte själv vilka bussbolag som är bra men vår festlokal har rekommenderat Håbo buss för att de alltid brukar samarbeta. De måste de väl vara bra om de fortsätter använda samma.
Hur många personer tar en "vanlig" buss?
Jag tror att det är lite olika men inte mer än 70 (det får du nog höra med vardera bussbolag, vad de har för slags bussar). Kanske åker inte alla 80 gästerna buss utan att vissa tar bil?
Vi bokade buss för 56 pers. Söder till Järfälla och skulle gå på 1600 inkl moms
December 2009 skrev 2009-09-24 13:02:23 följande:
Bromma Buss bokade vi Vi bokade 5 mån innan men är väl olika