Fotograf i Norrköping/Söderköping/Valdemarsvik?
Hej, vi ska gifta oss i Gryt i juni 2010. Någon som har tips på en bra fotograf där omkring, Söderköping, Norrköping eller Valdemarsvik? När bör man senast ha bokat?
Hej, vi ska gifta oss i Gryt i juni 2010. Någon som har tips på en bra fotograf där omkring, Söderköping, Norrköping eller Valdemarsvik? När bör man senast ha bokat?
Vi hade underbara Fotografica (se mitt galleri)!
Se även den här tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m3537242.html
Superfina bilder! Tack för tipset, gick in och kollade hemsidan och det ser lovande ut!
Inte Norrköping, men Linköping; karinfroom.se
Vi har varit i kontakt med JFalk i Linköping verkar superbra, men lite dyr 6500 mkr för 1,5h foto +16 bilder i album.
Fotograf Oskar i Linköping 5500 kr för samma, verkar bra.
Thomas Petterson i Söderköping 3900 kr för 1h foto +16 bilder i album. han verkar rätt bra, är ju lite billigare, men ändå känner jag mig osäker, men han har ju lokalkännedom i Söderköping där vi ska gifta oss vilket kan vara ett plus! däremot verkar hans efterbeställningar dyrare än andras...
Svårt att välja, hör av dig om du kommer på nåt!
Ps. Fint att gifta sig i gryt!
Ta inte JFalk han är inte alls så bra som han tror att han är. Han har tappat sitt fokus! Stor diva! Vi hade honom som vigselfotograf. Han tog inte en vettig bild. Jag är djupt besviken på hur riktigt dålig han är. Han var bra för 5 år sen men nu finns det andra som är bättre.. Riktigt sorgligt dock!